لوکا را حفظ می کنیم!
سرپرست تیم ذوب آهن گفت:متاسفانه برخی افراد که من فعلا بنا ندارم نامشان را بیان کنم،نمی خواهند تیم ما نتیجه بگیرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااصغر فروتن درباره بحث کناره گیری لوکا بوناچیچ از سرمربیگری ذوب آهن عنوان کرد:این بحث در نشست خبری پس از بازی با راه آهن و به صورت شفاهی بیان شده است.این بحث وقتی قابلیت بررسی جدی پیدا می کند که به صورت کتبی باشد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, اصغر فروتن درباره بحث کناره گیری لوکا بوناچیچ از سرمربیگری ذوب آهن عنوان کرد:این بحث در نشست خبری پس از بازی با راه آهن و به صورت شفاهی بیان شده است.این بحث وقتی قابلیت بررسی جدی پیدا می کند که به صورت کتبی باشد.,
وی ادامه داد:امیدواریم که لوکا همچنان در ذوب آهن بماند.این مربی زحمات زیادی برای ذوب آهن کشیده و حقش نیست چنین برخوردهایی با او صورت بگیرد.لوکا عصبانی بود و حرفهایی بیان کرد ولی می دانم ذوب آهن را دوست دارد.ما هم سعی می کنیم او را حفظ کنیم.
,
سرپرست ذوب آهن افزود:متاسفانه برخی افراد که من فعلا بنا ندارم نامشان را بیان کنم،نمی خواهند تیم نتیجه بگیرد.اگر این آقایان اجازه بدهند ذوب آهن کارش را بکند؛مشکلات حل می شود و تیم با لوکا به روزهای خوب خود بازمی گردد.ذوب آهن در بازی با راه آهن جلو بوده است،10 نفره شدیم و بعد آن اتفاقات رخ داد.حالا این شکست را این قدر بزرگ می کنند.ما در همین مسابقه فرصت های زیادی را از دست دادیم و حیف شد که این نتیجه را کسب کردیم.حالا لوکا چه گناهی دارد که اینچنین مورد هجمه قرار بگیرد.
,
فروتن افزود:با حضور سعید آذری در ذوب آهن مشکلات باشگاه حل شده است.او تلاش زیادی می کند.تیم به صورت حتم در نیم فصل تقویت می شود و ما هواداران را راضی می کنیم.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه