اخبار داغ

گلایه مهاجم استقلال از تبریزی ها

گلایه مهاجم استقلال از تبریزی ها
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:دوست دارم تمرکزم را بیشتر برای موفقیت تیم بگذارم تا مصاحبه کردن.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سجاد شهباززاده در خصوص دیدار استقلال مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی خوبی نشد. ما نتوانستیم بازی را خوب شروع کنیم و تا آخر هم دو تیم بیشتر به بازی فیزیکی روی آوردند. هوا هم کمی در بازی مان تاثیرگذار بود اما آنقدر هم گفته شد تاثیری در روند بازی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 وی در خصوص فحاشی هواداران تبریزی به مجموعه استقلال خاطرنشان کرد: برای من مشکلی پیش نیامد ولی در خصوص سایر بازیکنان باید بگویم این رفتار خوب نبود. به نظر من هواداران باید با احترام بیشتری با تیم مهمان برخورد کنند.

,

 مهاجم تیم استقلال در خصوص اینکه گفته می شود این بازی بسیار خواب آور بود، توضیح داد: بازی خوب و تماشاگرپسندی نشد و موقعیتی کمی روی دروازه ها بود. بازی نبود که انتظار هواداران را برآورده سازد. در کل دو تیم حریف هم نشدند. حالا شما هر اسمی که می خواهید روی این بازی بگذارید دیگر نظر خودتان است.

,

 شهباززاده در خصوص اینکه بازی در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد برگزار شد، عنوان کرد: اتفاق خیلی خوبی است که تیم ها در ورزشگاه اختصاصی خودشان بازی می کنند. ورزشگاه ها پر می شود، حاشیه خاصی هم اتفاق نمی افتد و هواداران هر تیمی، تیم محبوب خود را تشویق می کنند.

,

 وی درباره رمز موفقیتش در فصل جاری تصریح کرد: تمرکز خود را برای موفقیت استقلال گذاشته ام. خیلی دوست دارم امسال با این تیم عملکرد خیلی خوبی داشته باشم تا دل هواداران استقلال را که در سرما و گرما این تیم را تشویق می کنند شاد کنم.

,

 مهاجم تیم استقلال در خصوص اینکه چرا کم مصاحبه می کند، بیان داشت: از من سوال پرسیدند که چرا حاشیه نداری. بی حاشیه بودن که غیرعادی نیست. چون حرف خاصی برای گفتن ندارم به همین دلیل  مصاحبه نمی کنم. دوست دارم تمرکزم را بیشتر برای موفقیت تیم بگذارم.

,

 شبهاززاده درباره اینکه پنجشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف آلومینیوم اراک خواهند رفت، یادآور شد: فاصله بازی ها زیاد شده و ما باید در شرایط بازی بمانیم تا از لحاظ بدنی عقب نیفتیم. در این بازی ها بازیکنان نقاط ضعف و قوت خود را می شناسند و این به نفع ماست.

,

 وی در خصوص فاصله بازی ها در لیگ، اذعان داشت: این فاصله ها به ضرر همه تیم هاست ولی صلاح سازمان لیگ در این بوده که تیم های حاضر در لیگ قهرمانان با آمادگی بیشتری در این مسابقات ظاهر شوند. با این بازی دوستانه ای که کادر فنی صلاح دیده به نوعی فاصله بازی ها جبران می شود و بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می گیرند.

,

 مهاجم تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور بازیکنان ایرانی بعد از جام ملت ها در لیگ قطر به سود فوتبال ایران است، تاکید کرد: چیزی که ما از دور می بینیم ظاهر قضیه است اما وقتی جای بازیکنان قرار می گیریم شرایط فرق می کند و شاید اگر جای آنها باشیم تصمیمات دیگری بگیریم. من به شخصه در اولویتم نیست در هر لیگی بازی کنم اما بعضی مواقع شرایطی پیش می آید که بازیکن تصمیم می گیرد در کدام لیگ بازی کند و باید به نظرش احترام گذاشت.

,

 شهباززاده در خصوص اینکه به نظر وی، کریم انصاری فر، همبازی سابقش، شرایط خوبی در اوساسونا ندارد، بیان کرد: فکر نمی کنم کریم تصمیم بدی گرفته باشد. انصاری فر با وسواس این تصمیم را گرفت ولی به هر حال باز هم می گویم کریم با توجه به شرایط موجود چنین تصمیمی گرفت و فکر می کنم به هر حال او نیاز به زمان دارد که در این تیم جا بیفتد. اگر به او در بازی های بعدی فرصت بیشتری بدهند قطعا توانایی هایش را نشان خواهد داد چون وی فوروارد بسیار خوبی است.

,

 وی در خصوص اینکه آیا امسال به دنبال آقای گلی است یا خیر، گفت: مهم این است که استقلال به موفقیت برسد. همه ما و بازیکنان یک هدف داریم و آن هم ان شاءالله قهرمانی استقلال در پایان لیگ است.

,

کاپ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه