حکایت آندو و صادقی
آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقی دو بازیکن ملی پوش و اصلی امروز استقلال از جمله بازیکنان آبی هستند که با لباس قرمز تراکتورسازی مقابل تیم خودشان قرار گرفته اند و همراه با امیر قلعه نویی در نزد برخی هواداران تبریزی ارج و قربی دارند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااما نکته جالب به تقابل بین آنها بر می گردد که در یکی از دیدارهای دو تیم رخ داد.آن روزها صادقی استقلالی بود و آندو در تراکتور بازی می کرد.درگیری این دو بازیکن البته منجر به رد و بدل شدن دیالوگ جالبی شد.صادقی بعد از آن درگیری گفته بود آندو را نمی شناسد اما الان باید از او پرسید آیا بعد از چند سال بازی کنار تیموریان الان او را می شناسد یا نه؟
, شبکه اطلاع رسانی دانا,انتها ی خبر
]
ارسال دیدگاه