تنبیه عجیب جواد خیابانی
گزارشگر صدا و سیما به دلیل تأخیر در حضور در ورزشگاه با جریمه یک نیمهای گزارش نکردن مسابقه روبرو شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا جواد خیابانی امروز گزارشگر دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, جواد خیابانی امروز گزارشگر دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود.,
او با تأخیر و در حالی که 12 ثانیه از شروع مسابقه گذشته بود وارد ورزشگاه شد. به همین خاطر مهدی هاشمی او را جریمه کرد و در نیمه اول مزدک میرزایی وظیفه گزارش مسابقه را بر عهده داشت.
,
خیابانی در دقیقه 20 به نشانه قهر میخواست ورزشگاه را ترک کند اما جلوی او را گرفتند و با پادرمیانی زمانی او در نیمه دوم گزارش مسابقه را انجام داد.
,
جواد خیابانی به علت تصادف با تأخیر به ورزشگاه رسید اما مسئولان شبکه میگفتند او باید نیم ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حاضر شود.
,
انتهای پیام/ی
]
ارسال دیدگاه