نظر افشاریان در مورد داوری تراکتورسازی و استقلال

نظر افشاریان در مورد داوری تراکتورسازی و استقلال
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: داور اگر محمد نصرتی را اخراج می‌کرد تصمیمش سخت‌گیرانه نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناخداد افشاریان ،در مورد سرنگونی علی کریمی در محوطه جریمه تراکتورسازی و تصمیم سعید مظفری‌زاده به ادامه مسابقه عنوان کرد:‌ در این صحنه هیچ خطایی اتفاق نیفتاد و تصمیم داور مبنی بر ادامه مسابقه کاملا درست بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, خداد افشاریان ،در مورد سرنگونی علی کریمی در محوطه جریمه تراکتورسازی و تصمیم سعید مظفری‌زاده به ادامه مسابقه عنوان کرد:‌ در این صحنه هیچ خطایی اتفاق نیفتاد و تصمیم داور مبنی بر ادامه مسابقه کاملا درست بود.,

وی در مورد خطای پژمان نوری روی سعید دقیقی در دقیقه 87 عنوان کرد: در آن صحنه چون مشخص نبود پای بازیکن استقلال به بازیکن تراکتورسازی برخورد کرده است، گرفتن خطای بازی خطرناک صحیح به نظر می‌رسید.

, وی در مورد خطای پژمان نوری روی سعید دقیقی در دقیقه 87 عنوان کرد: در آن صحنه چون مشخص نبود پای بازیکن استقلال به بازیکن تراکتورسازی برخورد کرده است، گرفتن خطای بازی خطرناک صحیح به نظر می‌رسید.,

افشاریان در مورد خطای محمد نصرتی روی آندرانیک تیموریان تاکید کرد:‌ در آن صحنه اگر داور محمد نصرتی را اخراج می‌کرد تصمیمش سخت گیرانه نبود و اخراج درستی انجام داده بود.

, افشاریان در مورد خطای محمد نصرتی روی آندرانیک تیموریان تاکید کرد:‌ در آن صحنه اگر داور محمد نصرتی را اخراج می‌کرد تصمیمش سخت گیرانه نبود و اخراج درستی انجام داده بود.,

انتهای پیام/ی

, انتهای پیام/ی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه