ناراحتی یحیی از نفتی ها
یحیی گل محمدی در نفت تهران عملکرد بسیار خوبی داشته است و شاید مدیران نفت هم تصور چنین جایگاهی را برای تیمشان را نداشتند .[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحالا یحیی می خواهد برای نیم فصل تیمش را تقویت کند و او از بیست روز قبل لیست بازیکنان مورد نظرش را به نفتی ها داده است اما در این مدت هیچ اقدامی برای جذب بازیکنان مورد نظر یحیی صورت نگرفته است تا ناراحتی این مربی که می خواهد تا پایان فصل جایگاه تیمش حفظ شود را بوجود بیاورد .
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,نفتی ها پس از ناراحتی سرمربی خود فقط به ارسال نامه برای باشگاه پرسپولیس اکتفا کردند و هنوز هیچ بازیکنی که گل محمدی می خواهد جذب نشده است . خیلی ها در فوتبال نفت را باشگاه عجیبی می دانند که کمی مرموز به نظر می رسد . مثلا این باشگاه تا نیم فصل نود درصد پول بازیکنان را می دهد اما از آنها چک دریافت می کند که جایگاه تیم از جایی که مدیریت در نظر دارد پایین تر نیاید یا اینکه در این باشگاه هیچ گاه برای برد پاداشی داده نمی شود .
, . ,این باشگاه چند مدیر باهم دارد که مشخص نیست قدرت هرکدامشان چقدر است.
, .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه