تسهیل ترددها با ورود 139 دستگاه اتوبوس دو کابین؛
وجود2هزاراتوبوسفرسودهدر پایتخت
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: بیش از 7 هزار دستگاه اتوبوس در سطح پایتخت در حال فعالیت هستند که از این تعداد 2 هزار اتوبوس فرسوده هستند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیمان سنندجی در خصوص اتوبوسهای فرسوده موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، گفت: بیش از 7 هزار دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف ناوگان اتوبوسرانی در حال فعالیت هستند که از این تعداد 2 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده هستند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, پیمان سنندجی, در خصوص اتوبوسهای فرسوده موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، گفت: بیش از 7 هزار دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف ناوگان اتوبوسرانی در حال فعالیت هستند که از این تعداد 2 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده هستند. ,
وی با اشاره به اینکه به دلیل حجم زیاد مسافر و کمبود اتوبوس ناچار به بکارگیری اتوبوس های فرسوده هستیم، تاکید کرد: طی هفته آینده 139 دستگاه اتوبوس دوکابین وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می شود و تاثیر بسزایی در ترددها و تسهیل تردد شهروندان خواهد داشت.
, وی با اشاره به اینکه به دلیل حجم زیاد مسافر و کمبود اتوبوس ناچار به بکارگیری اتوبوس های فرسوده هستیم، تاکید کرد: طی هفته آینده 139 دستگاه اتوبوس دوکابین وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می شود و تاثیر بسزایی در ترددها و تسهیل تردد شهروندان خواهد داشت.,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
ارسال دیدگاه