اخبار داغ

واکنش سوشا مکانی به اخراج صادقیان: در پرسپولیس مشکلات بزرگتر هم داریم!

واکنش سوشا مکانی به اخراج صادقیان: در پرسپولیس مشکلات بزرگتر هم داریم!
دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:همه قاضی هستند، همه حکم می برند و همه تصمیم می گیرند و تنها کسی که این وسط ضرر می کند فوتبالیست هاهستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناسوشا مکانی در گفت و گو با دوربین کاپ،درباره وضعیت تمرینات پرسپولیس اظهار داشت:دوست دارم با تمریناتی که خیلی خوب دنبال  می شود و می تواتم بگویم بهترین تمرینات روز دنیا را داریم با نتیجه همراه شود. امیدوارم که این چند تا بازی را به سلامت پشت سر بگذاریم.با  شناختی که من از کادر فنی پیدا کردم مطمئن هستم برای فصل جدید  یک تیم خیلی قدرتمند می بندند.انشاءالله بتوانیم جواب تمام این نتیجه نگرفتن ها را در فصل جدید جبران کنیم . من چه باشم چه نباشم مطمئنم که کادر فنی یک تیم قدرتمندی را فصل بعد روانه بازی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره اینکه به نظر می رسد بزرگ ترین مشکل پرسپولیس معضل انضباطی است گفت:نه، مشکلات بزرگتر از این هم هست.

,

, ,

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه نژادفلاح در حاشیه تمرین روز دوشنبه با او درباره اتفاقات رخ داده در قطر صحبت کرد بیان داشت:با من که صحبتی نکرد. من اصلا در این قضیه نیستم.خیلی چیزها می گویند که زیاد مهم نیست مهم اینکه واقعت چه باشد. من نه به کسی بی احترامی کردم نه با کسی درگیری پیدا کردم. من فقط دیدم یک نفر دارد فحش می دهد نه می شناختمش نه می دانستم چه کسی بود. آمدم بروم سمتش ببینم به چه کسی فحش می دهد که آقا کریم گفت اصلا به تو هیچ ربطی ندارد برگرد برو تو  اتوبوس منم برگشتم آمدم داخل اتوبوس. اصلا نه درگیری با کسی داشتم. نمی دانم چرا هر جا هر مساله ای اتفاق می افتد اسمی از من برده می شود.نمی دانم یا از خوش شانسی، یا بدشانسی من است. آدم بد داستان پرسپولیس همیشه من هستم.

,

مکانی درباره اخراج پیام صادقیان از پرسپولیس گفت: من نمی توانم در باره این موضوع  اظهار نظر کنم.تصمیمی که سرمربی تیم گرفته و تصمیمی که سرمربی تیم می گیرد هیچ کسی نمی تواند حرفی روی حرفش بزند. آن هم سرمربی مثل برانکو که حرف اول و آخر را می زند و مطمئن هستم که همه جوانب را در نظر می گیرد و  بعد یک تصمیمی را اتخاذ می کند .

,

وی افزود: بهتر است در این باره از خود برانکو سوال کنید. من به عنوان بازیکن وظیفه دارم، بیایم تمرین خودم را انجام بدهم و کار خودم را به درستی انجام بدهم.  این که بخواهم درباره کسی اظهار نظر کنم و خودم را بگذارم در جایگاه قضاوت هیچ وقت این کار را انجام نمی دهم. چه همبازیم باشد ،چه کسی دیگری باشد. کاری که در این دوره زمانه راحت دارند انجام می دهند، همه قاضی هستند، همه حکم می برند و همه تصمیم می گیرند و تنها کسی که این وسط ضرر می کند فوتبالیست هاهستند.

,

کاپ

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه