مدیرعامل مخابرات استان بوشهر:

خطوط تلفن در برازجان قطع شد

خطوط تلفن در برازجان قطع شد
مدیرعامل مخابرات استان بوشهر با اشاره به قطعی خطوط ارتباطی در این استان ‌گفت: مشکل ارتباطی موجود در برازجان به دلیل ترافیک بالای خطوط است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، حمیدرضا بحرانی گفت: خوشبختانه خرابی در بخش ارتباطات مخابراتی در برازجان نداشتیم و مشکل فعلی هم به دلیل ترافیک بالای خطوط است.

وی بیان کرد: عمده مشکل ارتباطی با شهر برازجان به دلیل ترافیک بالای خطوط است که مردم می‌خواهند از وضعیت زلزله در این شهر باخبر شوند اما خرابی ارتباطی نداشتیم.

بحرانی بیان کرد: در حال پیگیری این موضوع هستیم تا خطوط ارتباطی برازجان سبک شود.

زلزله 5.7 ریشتری عصر امروز شهر برازجان را لرزاند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه