مهمانپذیری در اهر طعمه حریق شد

مهمانپذیری در اهر طعمه حریق شد
بی‌احتیاتی و عدم رعایت نکات ایمنی یک مهمانپذیر در اهر را به آتش کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، علی نریمانیان مسئول آتش‌نشانی شهرداری اهر گفت: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از بخاری غیراستاندارد باعث نشت گاز و آتش‌سوزی یک مسافرخانه در اهر شد.

نوی گفت: متأسفانه با وجود هشدارهای متعدد از رسانه‌ها و دست‌اندرکاران همچنین بی‌احتیاط موجب این حادثه و آتش‌سوزی شد که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی مناطق یک و دو شهرداری اهر، آتش‌سوزی که در طبقه سوم این ساختمان صورت گرفته بود با تلاش آتش‌نشانان مهار شد و جلوی انتشار آن به سایر طبقات گرفته شد.

نریمانیان افزود: خوشبختانه این حادثه با وجود خسارت مالی به دلیل اقدام و حضور به موقع هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.

وی، گفت: علت اصلی این حادثه از سوی کارشناسان ذی‌ربط در حال بررسی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه