اخبار داغ

عضو هیئت مدیره مجموعه رهپویان معروف:

توجه دولت به کنسرت های موسیقی، در جهت دو قطبی کردن کشور است

توجه دولت به کنسرت های موسیقی، در جهت دو قطبی کردن کشور است
عضو هیئت مدیره مجموعه رهپویان معروف گفت: مشکل امروز کشور، لغو کنسرت موسیقی نیست که وزیر ارشاد و رییس جمهور به ان می پردازد و هدف انها از پرداختن به این موضوع، ایجاد فضای دوقطبی در جامعه و موج سازی تصنعی برای موج سورای در انتخابات مجلس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده در گفتگو با ندای گناباد گفت: مشکل امروز کشور، لغو کنسرت موسیقی نیست که وزیر ارشاد و رییس جمهور به ان می پردازد و هدف انها از پرداختن به این موضوع، ایجاد فضای دوقطبی در جامعه و موج سازی تصنعی برای موج سورای در انتخابات مجلس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

وی با بیان اینکه تصمیم گیری وزارت ارشاد برای لغو یا برگزاری کنسرت های موسیقی کافی نیست، خاطرنشان کرد: امام راحل بارها بیان کردند که اگر مسوول در نظام جمهوری اسلامی خواسته باشند قانون را اجرا کند، باید مبتنی بر شرع اسلام و آرمان های نظام باشد.

,

حجت‌الاسلام حسن زاده ترویج باورهای دینی را وظیفه ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: خط مقدم جبهه فرهنگی در عرصه جنگ نرم، وزارت ارشاد است اما وزارت ارشاد از وظیفه اصلی خود شانه خالی می کند و علاوه بر واگذاری وظیفه خود به سایر نهاد های فرهنگی، از کنسرت های موسیقی نیز حمایت می کند.

,

عضو هیئت مدیره مجموعه رهپویان معروف، با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) در ابتدای انقلاب خواستار جمع آوری موسیقی به عنوان تسخیر کننده افکار جوانان بود، تصریح کرد: متاسفانه به این اندیشه امام توجه جدی صورت نگرفت و امروز شاهد آسیب های آن در جامعه اسلامی می باشیم.

,

حجت‌الاسلام حسن زاده افزود: مشکلات روانی، اجتماعی، مشکلات جسمی، گسترش فحشا و بی بند و باری، افسردگی و خمودگی در جامعه، اتلاف  وقت، از بین رفتن نیروی فکری، سلب غیرت، هیجان های تصنعی و سلب اراده از جوانان تنها برخی از پیامدهای منفی استفاده از موسیقی و برگزاری کنسرت های موسیقی می باشد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه