برهم زنندگان شهر دستگیر شدند
باند آتش سوزی خودرو های شخصی در فاریاب استان کرمان دستگیر شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از واحد مرکزی خبر، دادستان شهرستان کهنوج 4 دستگاه خودرو سواری ویک دستگاه تریلر را به آتش کشیده بودند، دستگیرکرد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,آقای معاذاللهی افزود: این باند هدف از این کار رابر هم زدن نظم وامنیت شهروندان اعلام کردند.
,این باند7 نفره ، خودروهای مردم شامل 2دستگاه خودرو پژو، یک سمند،یک پاترول، کابین یک تریلر را در هفته منتهی به 22 مهر امسال به آتش کشیدند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه