اخبار داغ

استاد دانشگاه کرج و پژوهشگر علوم سیاسی :

در توافق خوب هسته ای 6 بند گزاره برگ ملت ایران محقق شود/ تیم مذاکره کننده هسته ای اجازه زیاده خواهی به غربی ها ندهد

در توافق خوب هسته ای 6 بند گزاره برگ ملت ایران محقق شود/ تیم مذاکره کننده هسته ای اجازه زیاده خواهی به غربی ها ندهد
درتوافق خوب 6 بند گزاره برگ ملت ایران محقق شده است بنابراین از تیم مذاکره کننده کشورمان می خواهیم سر سوزنی از مواضع و خطوط قرمز خود کوتاه نیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مفاآنلاین؛ علی عباسی استاد دانشگاه پیام نور کرج و پژوهشگر علوم سیاسی گفت: یک عدم ‌توازنی بین تیم مذاکره کننده ایران و طرف مقابل یعنی آمریکایی‌ها وجود دارد چرا که تیم مذاکره کننده ایران به دنبال تعامل است ولی تیم آمریکایی نه تنها به دنبال تعامل نیست بلکه به دنبال فروپاشی ایران و متوقف کردن پیشرفت هسته‌ای کشورمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مفاآنلاین؛,

وی ادامه داد: اگر دولت​های استکباری همچون آمریکا از طریق زیاده​خواهی وارد شوند و به دنبال بهانه​گیری باشند مسئولیت شکست مذاکرات با آن​ها است، تیم مذاکره کننده هسته ایپ در برابر زیاده خواهی غربی ها ایستادگی و مقاومت کند .

,

این مدرس دانشگاه افزود: رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید کرده اند که در هیچ شرایطی نباید اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی از بین برود و تیم مذاکره کننده هسته ای در توافق نهائی نیز نباید اجازه دهد زیاده خواهی غربی ها به نتیجه برسد.

,

عباسی تصریح کرد: با اینکه اغلب اختلافات حل شده اما آمریکای زیادخواه همچنان دنبال کارشکنی است. ملت ایران، امت اسلام، تیم مذاکره کننده هسته ای بدانند پیروزی فقط با مقاومت، ایستادگی، پایداری و صبر بدست خواهد آمد .

,

وی بیان کرد: درتوافق خوب 6 بند گزاره برگ ملت ایران محقق شده است بنابراین از تیم مذاکره کننده کشورمان می خواهیم سر سوزنی از مواضع و خطوط قرمز خود کوتاه نیایند.

,

این مدرس دانشگاه گفت: بحث مذاکرات هسته‎ای ایران در مرحله بسیار حساس و سرنوشت‎سازی قرار دارد اما غربی‎ها عادت کرده‎اند که خلاف چارچوب منطقی، حقوق بین‎المللی و اخلاق رفتار کنند و آنها می‎خواهند تنها با زبان زور و خوی استکباری با مسائل برخورد کنند تا به آنچه می‎خواهند برسند. غربی‎ها تاکنون با این منش پیش آمده‌اند تا ایران از حقوق حقه خود وNPT بگذرد و این در حالیست که ایران به عنوان عضو فعال در مراودات بین‎المللی و موضوع هسته‎ای از حقوق خود چشم‎پوشی نمی‎کند.

,

وی در پایان اظهار داشت: ملت ایران، ملتی بیدار است و موضعش در برابر راهبرد شیطانی آمریکا این است که اگر مذاکرات به نتیجه رسید نتیجه پایداری ملت بوده است و در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، این امر پایان راه برای ملت ایران نبوده چراکه اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی کشور، فناوری نانو و … ابزار ما برای مقابله آنهاست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه