اخبار داغ

عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس عنوان کرد:

آزادی ملت ها در حقوق بشر آمریکایی جایگاهی ندارد/ توافق هسته ای ایران با تایید مجامع بین الملل الزام آور شود

آزادی ملت ها در حقوق بشر آمریکایی جایگاهی ندارد/ توافق هسته ای ایران با تایید مجامع بین الملل الزام آور شود
عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان اینکه در حقوق بشر آمریکایی آزادی ملت ها جایگاهی ندارد،افزود:آمریکا باید ابتدا حقوق بشر را در جامعه خودش اصلاح کند سپس مدعی حقوق بشردر دنیا باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قاسم عزیزی،عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی هرمز با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی حقوق بشر را بر اساس منافع خودشان تعبیر می کنند،گفت:در حقوق بشر آمریکایی آزادی ملت ها جایگاهی ندارد و کشتار انسان های بی گناه و بی دفاع مصداق این حرف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عزیزی اظهار کرد:زمانی که یک تبعه سیاه پوست به دست عاملان دولت در آمریکا کشته می شود،مجامع بین المللی سکوت می کنند اما اگر یک خلافکار که خطر بزرگی برای جامعه است را به سزای اعمالش برسانند با واکنش شدید جوامع بین الملل روبرو خواهیم شد.

,

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ایران و حمله به هواپیمای ایرباس ایرانی عنوان کرد: آمریکا باید ابتدا حقوق بشر را در جامعه خودش اصلاح کند سپس مدعی حقوق بشردر دنیا باشد .
عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان اینکه رسانه های غربی بر اساس منافع دولت هایشان عمل می کنند و جنایاتی که توسط آنها انجام می شود را می پوشانند،افزود:سیاست رسانه های غربی بزرگنمایی حوادث کشورهای کوچک و نقاط دیگر جهان است تا به این واسطه افکار عمومی را از جنایات کشورهایشان منحرف کنند.

,
,

عزیزی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با 5+1 تصریح کرد: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست ودر صورت توافق باید حقوق طرفین در آن لحاظ شود و جوامع بین الملل باید آن را  تایید کنند تا ضمانت اجرای آن الزام آور شود.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه