اخبار داغ

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همایش گرامیداشت سالروز سفر رهبری به آذربایجان‌شرقی:

عشق مردم آذربایجان و حضرت آقا دو طرفه است/آل سعود بزرگترین خدمت را به اسرائیل کرده استپ

عشق مردم آذربایجان و حضرت آقا دو طرفه است/آل سعود بزرگترین خدمت را به اسرائیل کرده استپ
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد:عشق به رهبر معظم انقلاب فقط مربوط به مردم آذربایجان و ایران نیست. در تمامی جهان چشم مظلومان به این بزرگوار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری همایش گرامیداشت سالروز سفر رهبری به آذربایجان‌شرقی گفت: خوشحالم که این توفیق نسیب بنده شد تا در سالروز سفر رهبر انقلاب به خدمت شما مردم غیور آذربایجان شرفیاب شوم خاطره آن سفر و آن روز هنوز در ذهن بنده است. جمعیت عظیمی که مجبور شدیم از مسیر جانبی رهبری را انتقال دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: شعارهای یکپارچه مردم در روز استقبال از حضرت آقا نشان از عشق ملت به رهبری داشت. البته این عشق یک طرفه نیست و  عشق دو طرفه ای است بین مردم اذربایجان و رهبرمعظم انقلاب. 

,

وی خاطرنشان کرد: این عشق فقط مربوط به مردم آذربایجان و ایران نیست. در تمامی جهان چشم مظلومان به این بزرگوار است. در سفری که به آفریقا داشتم پیرمردی را دیدم که گفت: سلام من را به آقا برسانید و بگوئید؛ سرباز شما آماده عمل به فرامین شماست. این عشق را در روسیه هم دیدم که یکی از آنها عکس آقا رو به آینه خودرو اش چسبانده بود و آرزو داشت آقا را از نزدیک ببینید.

,

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه گفت: این مراسم دو هدف دارد. یکی بزرگداشت سفر رهبری است که کار بسیار خوبی است و دیگری تجلیل از آیت الله مجتهد شبستری. بنده سالیان زیاد  است که به ایشان ارادت دارم. ایشان عمر خود را وقف اسلام و انقلاب کرده است. پس از اینکه مرحوم آیت الله ملکوتی تصمیم گرفت به قم برود، گفتیم برای آذربایجان چه کنیم کم جایی نیست؟! ولی به لطف خدا مشکلی پیش نیامد. این هم به لطف انقلاب است.

,

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: امام را خیلی ها نشناخته اند امام ما را خرید و آزاد کرد.

,

 رئیس دفتر رهبر انقلاب گفت: نکته ای به شما می خواهم بگویم. خطاب من به دانشگاهیان و روحانیت است. خیلی از ما امام را دیده ایم و درک کرده ایم اما بال و پرمان می ریزد. مرگ سنت الهی است. نسل جدید امام را ندیده اند و درک نکرده اند چه باید بکنیم؟ این حلقه گمشده را چه کسی باید پیدا کند؟وظیفه دانشگاهیان این است که مدارج علمی را طی کنند و پیشرفت کنند تا کشور به تبع ان پله های ترقی را طی کند و محتاج بیگانه نباشد.

,

 

,

وی افزود: در دنیا کم به اسلام ظلم نمی شود. در عراق در سوریه در یمن مسلمانان را قتل عام می کنند. آل سعود بزرگترین خدمت را به اسرائیل کرده است.میخواهند به ملت ایران هم زور بگویند و با زانو دربیاورند. همنطوری که رهبری فرمودند تسلیم ایران را به خواب خواهند دید. همه این تهدیدها بخاطر این است که می خواهند ملت ایران را از اسلام جدا کنند که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

,

 

,

رئیس دفتر رهبر انقلاب گفت: امیدوارم با ظهور حضرت حجت(عج) نوای دل انگیز توحید و عدالت طنین انداز شود.

,

 

,

محمدی گلپایگانی با دیدار خود با رهبر معظم انقلاب قبل از آمدن به تبریز اشاره کرد و گفت: موقعی که میخواستم از آقا خداحافظی کنم، گفتند: سلام گرم مرا به مردم خوب آذربایجان برسانید. من هم سلام شما را متعاقباً به ایشان خواهیم رساند. 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه