آتشسوزی سینما «ایران» هیچ خسارتی نداشت
آتشسوزی در سینما «ایران» بدون هیچ خسارت جانی و آسیبی به سینما مهار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی سینما «ایران» بیان کرد: علت اصلی آتشسوزی هنوز مشخص نیست، اما احتمالا اتصال سیم برق در پشت بام باعث آتشسوزی شده و پشمشیشههایی که دور سیستم هواساز بوده آتش گرفتهاند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,,
حمیدرضا ناجیان گفت: خوشبختانه سینما به سیستمهای لازم مجهز بوده است و بلافاصله آژیر خطر روشن شده و سالن سینما تخلیه شد.
,,
وی با اشاره به آنکه آتشسوزی از پشتبام ساختمان پایینتر نیامده است، افزود: احتمالا فقط سقف ساختمان آسیب دیده و به سینما خسارتی وارد نشده است.
,,
او با بیان اینکه سینما به طور کامل تخلیه شده و آتش مهار شده است، گفت: عملیات اطفای حریق پایان یافته و امشب دیگر نمایش فیلم نخواهیم داشت و برنامه اکران از فردا دوباره از سرگرفته خواهد شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه