طرح «زنگ گفتوگو» تهیه شد
وزیر آموزش و پرورش از تهیه شدن طرح «زنگ گفتوگو» خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، علیاصغر فانی اظهار داشت: طرح زنگ گفتوگو در شورای عالی آموزش و پرورش آماده شده است.
وی ادامه داد: این طرح با حضور رئیسجمهور به تصویب خواهد رسید که پس از تصویب اعلام خواهد شد.
در بخشی از سخنان رئیسجمهور در آیین بازگشایی مدارس کشور در سال تحصیلی 93-92، با اشاره به ایجاد زنگ گفتوگو در مدارس، آمده است: «به خصوص در دوره تحصیلی متوسطه و سالهای پایانی تحصیلات دبستان خوب است ساعات گفتوگو و مباحثه ایجاد شود تا دانشآموزان با گفتوگو کردن با یکدیگر و نقد کردن مودبانه از همین دوران آشنا شوند و آن کرسیهای آزاد اندیشی که رهبر معظم انقلاب در تشکیل آنها تأکید دارند از همینجا آغاز شود».
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه