اخبار داغ

روابط عمومی اتحادیه هتلداران تهران:

پلمپ 19 مرکز اقامتی/ مراکز اقامتی پلمپ شده بدون شناسنامه و مجوز بودند

پلمپ 19 مرکز اقامتی/ مراکز اقامتی پلمپ شده بدون شناسنامه و مجوز بودند
مسئول روابط عمومی اتحادیه هتلداران، گفت: در خصوص 19 مکان پلمپ شده، اخطاری از سوی نیروی انتظامی برای اتحادیه هتلداران صادر نشده است و به احتمال زیاد این مراکز جز مکان‌های بدون شناسنامه و مجوز بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «رازق»، با توجه به اشاره به تعطیلات تابستانی پلیس تهران بزرگ به صورت مستمر از اماکن اقامتی بازدید کرده و در جریان این بازدید ها ۱۹ مرکز متخلف تاکنون پلمب شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,

بر اساس گزارش ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ به مسئولان ۱۲۹ واحد صنفی و اقامتی اخطار پلمب داده شده و ۱۹ مرکز اقامتی به خاطر تخلفات‌شان پلمب شده اند.

,

وفا در گفت و گو با خبرنگار «رازق» در رابطه با پلمپ 19 مرکز اقامتی از سوی پلیس اماکن تهران، اظهار کرد: در خصوص این 19 مکان پلمپ شده، اخطاری از سوی نیروی انتظامی برای اتحادیه هتلداران صادر نشده است و به احتمال زیاد این مراکز جز مکان های بدون شناسنامه و مجوز بودند.

, رازق,

وی با بیان اینکه در موارد دیگر به علت نبود کارت پرسنلی یا عدم وجود کارت همراه مسافران، اخطار پلمپ به اتحادیه گزارش شده، اظهار کرد، این ها به عنوان ریزه کاری‌های است که در هتل ها پیش می آید و اتحادیه یا خود هتل در این خصوص پاسخگو است.

,

مسئول روابط عمومی اتحادیه هتلداران، ادامه داد: اگر پاسخ ها قانع کننده نباشد در آن صورت اقدام به پلمپ می شود و اینگونه نیست که اقامتگاه ها ضرب العجل پلمپ شوند.

,

وی با بیان اینکه این مراکز به عنوان پانسیون‌ها و اقامتگاه‌های غیرمجاز بوده اند، اظهار کرد: اگر پلمپ این مکان ها به اتحادیه هتلداران مربوط باشد، از طرف نیروی انتظامی نامه ای صادر خواهد شد و عنوان خواهد شد که فلان واحد و به چه علت پلمپ شده است.

,

مسئول روابط عمومی اتحادیه هتلداران، در ادامه افزود: طبق ماده 27 و 28، وجود یا عدم وجود پروانه کسب این مکان ها و یا به چه علت این مراکز اخطار گرفته اند مطرح می شود و دفاعیات اتحادیه و یا خود هتل جوابگو خواهند بود.

,

به گفته روابط عمومی اتحادیه هتلداران، طی یک ماه پیش حدود 50 مورد از هتل های متخلف در سطح شهر تهران به اماکن اعلام شده است که این واحدها بدون مجوز مشغول به فعالیت بوده اند اما هیچ کدام از این موارد منجر به پلمپ نشده است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه