مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس

مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس
توماس بیتی اولین مردی است که بچه بدنیا آورده است. وی از سال 2008 با تولد اولین فرزند خود به تیتر اول خبرهای جهان تبدیل شد و از آن روز گاهی اخباری از وی منتشر میشود و به گوش مردم میرسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ،  این مرد اهل هاوایی است و در سال 2002 و تحت یک عمل جراحی تغییر جنسیت به یک مرد تبدیل شد و در سال 2003 با نانسی که از وی 10 سال بزرگتر است ازدواج کرد نانسی بخاطر یک بیماری رحمش را خارج کرده بود و توماس در سال 2008 تصمیم گرفت باردار شود چرا که علیرغم تغییر جنسیت همچنان رحمش را حفظ کرده بود وی توانست با عمل آی وی اف باردار شده و یک فرزند سالم به دنیا آورد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا ، ,
 
,
مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس
, مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس, مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس,

جدیدترین خبر در مورد وی اینکه تصمیم دارد از همسرش جدا شود. او در مصاحبه اخیرش گفته است زندگی او هم مثل سایر انسانها دارای فراز و نشیب های زیادی است و به خاطر پاره ای مشکلات تصمیم گرفته اند از هم جدا شوند.
,
,
 
,
مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس
,
مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس
, مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس, مردی که 3 بچه را بصورت طبیعی به دنیا آورد! +عکس,
 
,
آنها هنوز رسما برگه های طلاق را امضا نکرده اند اما در حال حاضر جدا از هم زندگی میکنند. حاصل این ازدواج 9 ساله سه فرزند است.
,
منبع:ایران ناز
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه