عراقچی: ایران از ژاپن خواسته برای ساخت نیروگاه هسته‌ای به تهران کمک کند

عراقچی: ایران از ژاپن خواسته برای ساخت نیروگاه هسته‌ای به تهران کمک کند
معاون وزیر خارجه در مصاحبه با یک شبکه ژاپنی گفت: مقامات ایرانی به دنبال همکاری با ژاپن برای ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای بیشتر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از شبکه NHK ژاپن، عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران گفت که رهبران ایران می‌خواهند ژاپن برای ساخت نیروگاه‌های بیشتر به تهران کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی به NHK گفت که ایران و ژاپن می‌توانند برای ساخت تاسیسات مرتبط با تولید انرژی با یکدیگر همکاری کنند.

,

وی تاکید کرد که ژاپنی‌ها نیز از این ایده آگاه هستند و این از جمله مسائلی است که دو کشور را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

,

براساس این گزارش، مقامات ایران امیدوارند که 20 هزار مگاوات برق از انرژی هسته‌ای تولید کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه