اخبار داغ

شبکه های ماهواره ای ابزار جذب نیرو برای حزب شیطان است/ لزوم تأسیس دانشگاه دفاع فرهنگی

شبکه های ماهواره ای ابزار جذب نیرو برای حزب شیطان است/ لزوم تأسیس دانشگاه دفاع فرهنگی
یک کارشناس فرهنگی شبکه های ماهواره ای و اینترنتی را ابزارهای جذب نیرو برای حزب شیطان دانست و افزود: فرهنگ اصحاب شمال توسط شبکه های ماهواره ای ترویج و عادی سازی می شود و سپس توسط گوشی های موبایل عملیاتی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خیر آبادی در گفتگو با خبرنگار ندای پیشوا با بیان این که مسئله امروز جمهوری اسلامی ایران جهاد فرهنگی است تصریح کرد: در جهاد نظامی و فرهنگی یکسری معیارها، تجهیزات، امکانات و آموزش ها برای دفاع وجود دارد؛ برای مثال در بحث نظامی دانشگاه هایی نظیر دانشگاه های امام حسین (ع) و امام علی (ع) علوم نظامی را تدریس می کنند و نیروهای هوایی، دریایی  و زمینی را برای حمله های مختلف در نظر می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا ,

وی با طرح این سوال که، چه امکانات و توسعه هایی با همین موازین در دفاع فرهنگی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: زمانی که ماهواره ها و سایت های اینترنتی حمله می کنند چه نظم و ترتیبی برای دفاع در مقابل اینها در نظر گرفته ایم و کدام نیروها را مستقر کردیم.

,

کارشناس فرهنگی سازمان تبلیغات شهرستان پیشوا گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دیده بان های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی مطرح است که وظیفه دارد در مقابل این تهاجمات ایستادگی کند.

,

این عضو بسیج رسانه شهرستان پیشوا با بیان این که امروز در دوره آخرالزمان قرار داریم اظهار داشت: در این دوره دو حزب وجود دارد، حزب الله و حزب الشیطان؛ طی اخبار و اطلاعاتی که وجود دارد در آخر الزمان اتفاقات عجیبی می افتد، اما چیزی که امروز مشاهده می شود این دو حزب با هدف جذب نسل ها به سمت خود مشغول یارگیری هستند.

,

وی شبکه های ماهواره ای و اینترنتی را ابزارهایی دانست که حزب شیطان بوسیله آنها جذب نیرو می کند و بیان داشت: فرهنگ اصحاب شمال توسط شبکه های ماهواره ای ترویج و عادی سازی می شود و سپس توسط گوشی های موبایل عملیاتی می شود.

,

 

,

وی افزود: به طور مثال در سریال هایی که در شبکه های ماهواره ای اعم از شبکه منحوس من و تو، فارسی وان و یا GEM  پخش می شود بی حیایی عادی سازی می شود  و سپس همین فرهنگ توسط گوشی های تلفن همراه و شبکه های اجتماعی خود به خود عملیاتی می شود.

,

 

,

خیرآبادی گفت: دشمنان می دانند اگر بتوانند یک جوان یا نوجوان شیعه را جذب کنند و اعتقاد او را سست و نسبت به موازین دینی بی احساس و بی رغبت کنند و او را لاقید کنند، این نوجوان و جوان بنا را بر این می گذارد که فرزند خود را با همین لاقیدی تربیت کند و فرزند او نیز که به همین شکل تربیت شده فرزند خود را تربیت می کند و نسل به نسل به همین شکل تربیت می شوند.

,

 

,

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: ما نمی دانیم ظهور امام زمان(عج) چه زمانی است اما وقتی یک نسلی فاسد شد حداقل۵۰ تا ۷۰ درصد از تربیت خود را به نسل بعدی تزریق می کند.

,

خیرآبادی با اشاره به روایت «انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی» تصریح کرد: در طرف مقابل حزب الله قرار دارد که بوسیله دو امانت گرانبهای پیامبر اکرم (ص) یعنی قرآن کریم و عترت، سعی می کند جوانان را به سمت خود جذب کند.

,

این کارشناس فرهنگی با اشاره به حدیث پیامبر مکرم اسلام (ص) «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه» اظهار داشت: امام حسین (ع) در شرایطی که دریای دنیا به طوفان های آخرالزمان مواج شده است، به فرمایش پیغمبر (ص)، امام حسین (ع) هم کشتی نجات هستند و هم چراغ هدایت.

,

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی پیشوا با بیان این که اگر این چراغ هدایت را به دست جوانان دهیم، یک نوع واکسیناسیون فرهنگی انجام شده است اظهار داشت: جوانی که بوسیله محبت امام حسین (ع) یا آموزه های قرآنی واکسینه شده است، اگر هزاران مبتلائات فرهنگی هم به جامعه وارد شود، خود و نسلش را به خوبی تربیت خواهد کرد.

,

 

,

خیرآبادی هیئات مذهبی و موسسات قرآنی را دو بال سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: ما می دانیم بواسطه جذب یک جوان یا نوجوان به هیئت مذهبی یا موسسه قرآنی، این یک نفر بنا را بر این می گذارد که نسل خود را با این شیوه تربیت کند و این محصول تربیتی نسل به نسل  منتقل می شود و به زمان ظهور امام زمان (عج) می رسد.

,

 

,

این کارشناس فرهنگی با تأکید بر این که ما نسبت به امام زمان (عج) بی تکلیف نیستیم تصریح کرد: بنای ما بر این است که بوسیله این دو عنصر بزرگواری که خداوند بواسطه پیغمبر (ص) بر ما امانت گذاشته است برای حزب الله یارگیری کنیم.

,

 

,

این عضو بسیج رسانه پیشوا با بیان این که امروز باید دفاع مقدس را برای دفاع فرهنگی به عنوان یک الگو در نظر بگیریم اظهار داشت: امروز برای حملات سایبری در مواضع فرهنگی چه نیرویی تربیت کردیم. کدام دانشگاه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی نیرو تربیت می کند. آیا اطلاعات مختصری که در برخی از حوزه های علمیه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی به طلاب می دهند، کفایت می کند.

,

خیرآبادی با تأکید بر تأسیس دانشگاه های دفاع فرهنگی و تربیت افسران و فرماندهان دفاع فرهنگی عنوان داشت: در دوران دفاع مقدس در زمان خیلی کم شهید همت ها، باکری ها، حسن باقری ها و مصطفی چمران ها تربیت شدند و خیلی راحت و دقیق با ایثارگری در مقابل دشمن ایستادگی کردند .

,

 

,

وی بیان کرد: چه زمانی قرار است مسئولین ما بیدار شوند و تجهیزات و تعلیمات دفاع فرهنگی را به کار بگیرند و با همان رمزهایی که رزمندگان در شب هایی عملیات در دفاع مقدس به کار می بردند عملیات واقعی را شروع کنند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه