اردوغان به تهران میآید
مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه گفت: اردوغان نیمه اول ماه بهمن به تهران میآید و کمیسیون مشترک تشکیل خواهد شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمود واعظی گفت: با توجه به اینکه مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه هستم، در این باره جلساتی داشتهایم.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: جلسات این کمیسیون 2 سال به تاخیر افتاده و امروز نیز جلسهای با تمامی معاونین وزاتخانهها داریم که آماده میشویم تا بتوانیم کمیسیون مشترک خوبی را داشته باشیم.
,وی ادامه داد: آقای اردوغان نیمه اول ماه بهمن به تهران میآیند و کمیسیون مشترک تشکیل خواهد شد و روز دوشنبه سفری به ترکیه برای فراهم آوردن مقدمات کارها خواهم داشت.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه