اخبار داغ

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد

استان البرز پایلوت طرح تعویض تاکسی های فرسوده با وام 4درصدی شد

استان البرز پایلوت طرح تعویض تاکسی های فرسوده با وام 4درصدی شد
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا برای اولین بار در کشور طرح تعویض تاکسی های فرسوده با وام 4درصد به صورت پایلوت در البرز اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از «تیتریک»؛ در نشست مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی کرج پیرامون انعقاد تفاهم نامه بین صندوق کارآفرینی امید و تعاونی تاکسیرانی شهرستان کرج جزییات تفاهم نامه مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, تیتریک, »,

پرویز ایلدرمی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: تفاهم نامه ای 5ساله بین این صندوق و تعاونی تاکسیرانی کرج و حومه با موضوع خارج کردن 1760دستگاه تاکسی فرسوده  با مبلغ 35میلیارد تومان منعقد شد و  بر اساس این قرارداد سالانه حدود 300-350تاکسی فرسوده با هزینه 7-8میلیارد تومان از رده خارج می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آلودگی هوا و محیط زیست از دغدغه های اصلی کشور و همچنین استان البرز است، گفت : در راستای کمک و کاهش این معضل، صندوق کارآفرینی امید تصمیم گرفت در جهت افزایش تعداد تاکسی های مورد تفاهمنامه، اعتبار مضاعفی از کشور به استان البرز شارژ کند و این تعداد را تا ورود 1000دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل درون شهری افزایش داد.

مدیرعامل صندوق امید افزود : این طرح در ابتدا به دلیل تامین ضامن برای متقاضیان با استقبال چندانی روبرو نشد ولی برای سهولت امر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با این قرار که هر متقاضی با یک فقره چک معتبر، بیمه 5ساله خودرو و این شرط که سند خودرو تا پایان اقساط به نام صندوق امید تنظیم شود ،موافقت کرد.

ایلدرمی بیان کرد: در این طرح به متقاضیان تا سقف 24میلیون تومان وام با کارمزد 4درصد پرداخت می شود که این طرح شامل حدود 2000تاکسی فرسوده سال 63لغایت 83 می شود.

به گفته مدیرعامل تعاونی صندوق کارآفرینی امید، استان البرز پایلوت طرح تعویض تا کسی های فرسوده با وام 4درصد و با تسهیل ضمانت شد.

ایلدرمی در پایان گفت : 1000 وام 24میلیون تومانی در این راستا و با هدف به کاهش آلودگی استان البرز از سوی صندوق کارآفرینی امید تا پایان سال به متقاضیان پرداخت می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه