اخبار داغ

دیده بان دانا؛

اصلاح‌طلبان از کابینه سهمی نخواهد داشت/ مشایی و بقایی عامل پاسخ رد شورای انقلاب فرهنگی شدند/ محسن هاشمی دیگر گزینه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران نیست

اصلاح‌طلبان از کابینه سهمی نخواهد داشت/ مشایی و بقایی عامل پاسخ رد شورای انقلاب فرهنگی شدند/ محسن هاشمی دیگر گزینه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران نیست
برخی اخبار ویژه و خواندنی را به همراه سرخط برخی اخبار جاری روز را در بسته "دیده بان دانا" بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سرخط بخشی از مهمترین و خواندنی ترین اخبار داخلی و بین المللی امروز یکشنبه 6 مرداد ماه در قالب بسته "دیده بان دانا" عبارتند از:

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سرخط بخشی از مهمترین و خواندنی ترین اخبار داخلی و بین المللی امروز یکشنبه 6 مرداد ماه در قالب بسته "دیده بان دانا" عبارتند از:,

*سردار رحیم صفوی در برنامه شناسنامه شبکه سه: به عنوان یک فرمانده نظامی می گویم، ما این استعداد را داشتیم که صدام را ساقط کنیم اما بعضی از مسئولین سیاسی با امام(ره) همراهی نکردند.

,

* سخنان روحانی در مورد اسرائیل، پایان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد و آغاز ریاست‌جمهوری روحانی از محورهای مشترک رسانه‌های انگلیسی زبان درمورد ایران است.

,

 

,

*سایت نیوزلندی اسکوپ‌مدیا مدعی شد یک گروه حقوق بشر مستقر در ژنو خواستار محکومیت سخنان روحانی در مورد اسرائیل و لغو سفر خاویرسولانا و جان الیاسون 2 نماینده سازمان ملل برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری به نشانه اعتراض به وی شدند.

,

 

,

* اکبر ترکان در گفتگو با قانون: اصلاح‌طلبان از کابینه سهمی نخواهد داشت.

,

 

,

*دفتر نخست‌وزیری اسرائیل به رغم مشخص شدن تحریف سخنان دیروز روحانی اعلام کرد که همچنان از بیانیه اول خود حمایت می‌کند.

,

 

,

* راهپیمایی میلیونی در حمایت از آرمان قدس، پایان عصر احمدی‌نژاد، تحریف سخنان روحانی، تحریم‌های جدید علیه ایران و ارائه فهرست کابینه روحانی در روز تحلیف به مجلس، محور مشترک رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار گرفت.

,

 

,

* پایان دولت احمدی‌نژاد محور مشترک برخی رسانه‌های انگلیسی زبان/ تایم: موی دماغ غرب و اسرائیل، امروز می‌رود/ رادیوآزاد اروپا: بعداز4سال انتظار شعار "احمدی‌نژاد بای بای" به حقیقت پیوست

,

گزارش‌های رسیده از شورای اسلامی شهر تهران حکایت از آن دارد که محمدباقر قالیباف دارای 22 رأی موافق برای ماندن در مسؤولیت شهرداری تهران است. برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب از حامیان جدی ابقای قالیباف در شهرداری تهران هستند.

, .,

 

,

* جک استراو در پاسخ به دعوت‌نامه‌ خود اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی قادر به حضور در مراسم تحلیف دکتر روحانی نیست.

,

 

,

* روزنامه آرمان در مطلبی اعلام کرد محسن هاشمی دیگر گزینه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران نیست/ این روزنامه مدعی شد مهدی چمران با مسجد جامعی برای بقا بر ریاست شورای شهر در حال رایزنی است.

,

 

,

* تحولات سوریه/ کشته شدن بیش از ۱۰۰ تروریست‌/ خنثی‌سازی ۵۰ بمب در نزدیکی دمشق/ ربایش ۲۰۰ نفر کُرد سوری توسط تروریست‌ها/ فرمانده ارتش آزاد در شرق سوریه بدست القاعده ربوده شد/ ورود یگان‌های ارتش سوریه به شهرک استراتژیک کفر نجد در ادلب

,

 

,

* روزنامه الاخبار، سخنان رئیس جمهور لبنان در روز ارتش را به مثابه اعلام جنگ علیه مقاومت لبنان ارزیابی کرد/ میشل سلیمان گفته است "همه چیز، اعم از مقاومت، دولت و حتی ارتش باید از رهبری عالی سیاسی فرمان پذیری داشته باشند".

,

 

,

* مخالفت خاخام‌های اروپایی با همجنسگرایی با وجود حمایت اسرائیل از آن؛ خاخام اعظم اسپانیا ازدواج همجنس‌گرایان را گناهی بزرگ دانست.

,

 

,

* با وجود حمایت اسرائیل از همجنسگرایی؛ خاخام اعظم اسپانیا ازدواج همجنس‌گرایان را گناهی بزرگ دانست.

,

 

,

* مخالفت اکثر اعضای مجمع روحانیون مبارز با پیشنهاد دیدار با روحانی/ مرد خاکستری اصلاحات:دیدن روحانی رفتن یعنی مشروعیت‌بخشیدن به او؛ وی از نردبان اصلاحات بالا رفت اما بویی از اصلاحات نبرده است.

,

 

,

دادگاهی در ترکیه دو ایرانی و یک ترک را به اتهام فروش اسناد محرمانه مربوط به نیروهای مسلح این کشور به افرادی در ایران به زندان محکوم کرد./این سه نفر متهم هستند که در مقابل دریافت پول اسناد محرمانه ای مربوط به نیروهای مسلح ترکیه و سازمان اطلاعات ملی این کشور و برخی سازمان های عمومی دیگر را به افرادی در ایران فروخته اند.

,

 

,

*سایت بالاترین مراسم تنفیذ ریاست جمهوری حسن روحانی را در تلویزیون خود بالاویزیون منتشر کند.

,

 

,

*سایت صهیونیستی "بالاترین" در برنامه‌ای ویژه با عنوان "باهم ببینیم" قصد دارد مراسم تنفیذ روحانی را در بخش تلویزیونی خود "بالاویزیون" بطور مستقیم پخش کند/ این سایت به همین منظور "ثانیه شمار تا شروع مراسم" را در سایت خود منتشر کرده است.

,

 

,

*اندیشکده شورای روابط خارجی با انتقاد به مواضع اخیر نتانیاهو درباره ایران نوشت "حرف‌های نتانیاهو دیگر خریدار ندارد، تکنیک‌های قدیمی که نمی‌تواند حمایت جامعه‌ی جهانی را به همراه داشته باشد".

,

 

,

*رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان در گفتگوبادویچه وله: ایران در زمان ریاست جمهوری آمریکا وارد مذاکره با آمریکاشود/آلمان می تواند دراین مذاکرات سهم خود را ادا کند/ دشمنی بااسراییل بخشی از دکترین حکومت ایران است.

,

 

,

* رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان در گفتگوبا دویچه وله خواهان مذاکره ایران با آمریکا در زمان ریاست جمهوری روحانی شد و گفت که کشورش نیز می تواند در این مذاکرات سهم خودراادا کند.

,

 

,

* امید نوری‌پور نماینده ایرانی تبار پارلمان آلمان، با انتقاد از اظهارات روحانی در قبال اسراییل که آن را"زخمی کهنه" درخاورمیانه خوانده بود، گفت که سیاست ضداسراییلی روحانی "تضمینی برای ریاست‌جمهوری اوست.

,

 

,

* شبکه صهیونیستی سایت "بالاترین" دربرنامه ای ویژه باعنوان "باهم ببینیم" قراراست مراسم تنفیذ را بطورمستقیم نشان دهد/این سایت ثانیه شمار تا شروع مراسم را در سایت خود آورده است.

,

 

,

فاکس‌نیوز: روحانی میانه‌رو نیست/ اوباما به براندازان جمهوری اسلامی کمک کند.

,

 

,

*سحام نیوز از توزیع پوستر حصر 888 روزه کروبی و موسوی درمراسم روز قدس درلندن خبر داد.

,

 

,

*رئیس‌جمهوری روسیه در دیداری بی‌سابقه و از پیش اعلام نشده با رئیس سازمان اطلاعات عربستان دیدار کرد/ منابع آگاه گزارش داده‌اند که این دیدار با اصرار طرف سعودی بوده و طی این دیدار ریاض از مسکو خواسته تا فشارها بر ایران را افزایش دهد.

, .,

 

,

*اندیشکده آمریکایی 'کنترل و عدم اشاعه تسلیحات' در گزارشی نوشت: نشانه‌های از تردید درباره تشدید فشارها بر تهران از سوی کنگره آمریکا دیده می‌شود/ از نظر آمریکا بین تحریم و دیپلماسی تناقضی وجود ندارد/ تحریم‌های ضد ایرانی جدید، سودمندی چندانی برای آمریکا ندارد.

,

 

,

* در آستانه آغاز ریاست‌جمهوری روحانی سایت سازمان دیده‌بان حقوق بشر در نامه‌ای به وی خواستار آزادی سران‌فتنه ‚آزادی در دانشگاه‌ها‚ احترام به حقوق زنان ‚ توقف اعدام و... در ایران شده است.

,

 

,

* تحولات مصر/تهدید دولت به مسدود کردن راه‌های ارتباطی طرفداران مرسی/ادعای یک گروه حقوق بشر درمورد شنکنجه طرفداران ژنرال سی‌سی توسط طرفداران مرسی/ تلاش جان کری برای اصلاح سخنانش درمورد "بازسازی دموکراسی در مصر"/درخواست امریکا از کشورهای منطقه برای همکاری در حل‌ ‌ فصل ناآرامی‌های مصر/سخنگوی ارتش:مابه دنبال راهی صلح‌آمیز برای پایان درگیری‌ها هستیم.

,

 

,

*پس از اعلام وضعیت هشدار و تعطیلی سفارت امریکا در برخی از کشورهای منطقه٬ آلمان و انگلستان نیز سفارت‌های خود را در یمن بمدت 2روز تعطیل کردند.

,

 

,

*لیست اعضای هیئت مؤسس دانشگاه ایرانیان به‌دلیل حضور مشایی و بقایی در این هیئت به تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی نرسید./مشایی و بقایی عامل پاسخ رد شورای انقلاب فرهنگی شدند.

, *لیست اعضای هیئت مؤسس دانشگاه ایرانیان به‌دلیل حضور مشایی و بقایی در این هیئت به تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی نرسید./مشایی و بقایی عامل پاسخ رد شورای انقلاب فرهنگی شدند.,

 

,

*حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام در مراسم افطاری که توسط حزب موتلفه اسلامی که در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، برای بار دوم در مدت کمتر از دوماه ، خطاب به میرحسین موسوی و کروبی گفت: من از این برادران استدعا دارم یکپارچگی نظام را با عذرخواهی خود تقویت کنند.

, *حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام در مراسم افطاری که توسط حزب موتلفه اسلامی که در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، برای بار دوم در مدت کمتر از دوماه ، خطاب به میرحسین موسوی و کروبی گفت: من از این برادران استدعا دارم یکپارچگی نظام را با عذرخواهی خود تقویت کنند,

 

,

*دادگاهی در ترکیه دو ایرانی و یک ترک را به اتهام فروش اسناد محرمانه مربوط به نیروهای مسلح این کشور به افرادی در ایران به زندان محکوم کرد./این سه نفر متهم هستند که در مقابل دریافت پول اسناد محرمانه ای مربوط به نیروهای مسلح ترکیه و سازمان اطلاعات ملی این کشور و برخی سازمان های عمومی دیگر را به افرادی در ایران فروخته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه