چرا پادشاه عربستان به استقبال اوباما نرفت+تصویر

چرا پادشاه عربستان به استقبال اوباما نرفت+تصویر
در حالی که پادشاه عربستان از سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس استقبال کرده است، به استقبال رئیس جمهور آمریکا نرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهان، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا امروز با دعوت رسمی سلمان‌بن عبدالعزیز پادشاه سعودی وارد ریاض شد، اما با استقبال وی پا به سرزمین آل سعودی نگذاشت، بلکه «فیصل بن بندر» فرماندار ریاض به استقبال وی رفت.

اوباما سپس با ملک سلمان، پادشاه عربستان در کاخ وی در ریاض دیدار کرد. رئیس جمهور آمریکا قرار است در اجلاس مشترک با سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نیز حضور یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

,
, ,


سلمان در حالی به استقبال رئیس جمهور آمریکا نرفته است که وی از سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شخصا استقبال کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه