اخبار داغ

جانشین "بردیف" از اسپانیا آمد/ سرمربی لالیگایی روی نیمکت تراکتور

جانشین "بردیف" از اسپانیا آمد/ سرمربی لالیگایی روی نیمکت تراکتور
مربی ۵۲ ساله اسپانیایی رسما به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور انتخاب و معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، «پاکو خمز» سرمربی ۵۲ ساله اسپانیایی پس از مذاکرات فشرده و توافق با مسئولان این باشگاه هدایت سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان را برعهده گرفت و جانشین قربان بردیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

خمز در دوران بازیگری خود سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا و باشگاه‌های اسپانیایی همچون رئال رایووایکانو، رئال مورسیا، دپورتیوو لاکرونیا، رئال زاراگوزا و … را در کارنامه دارد.

,

وی در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ با تیم آلکالا وارد عرصه مربیگری شده و تاکنون هدایت تیم‌هایی نظیر کوردوبا، کارتاخنا، لاس پالماس، رایووایکانو، گرانادا، کروز آزول و ایبیزا را برعهده داشته است.

,

بررسی عملکرد این مربی اسپانیایی نشان می‌دهد که بیشترین حضور او در یک تیم مربوط به رایووایکانو در رقابت‌های لالیگا است که ۱۶۴ بازی روی نیمکت این تیم نشسته است.

,

از سویی، بهترین کارنامه دوران مربیگری خمز به زمان فعالیتش در تیم کارتاخنا با کسب میانگین ۱/۷۹ امتیاز به ازای هر بازی برمی‌گردد.

,

گفتنی است، پاکو خمز با پیوستن به تراکتور به عنوان اولین سرمربی اسپانیایی تاریخ این تیم لقب گرفت. او قرار است تا آخر هفته وارد ایران شده و کارش را در تیم پرطرفدار فوتبال کشور آغاز کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه