اخبار داغ

جوکار در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

لزوم برخورد قوه قضاییه با فائزه هاشمی/ دختر هاشمی به دنبال مشروعیت بخشیدن به فرقه بهائیت است

لزوم برخورد قوه قضاییه با فائزه هاشمی/ دختر هاشمی به دنبال مشروعیت بخشیدن به فرقه بهائیت است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت ایران گفت: قطعا آقای هاشمی باید مواضع خودش را نسبت به این اقدامات به صورت شفاف بیان کند و اگر لازم بودم از فرزندانش اعلام برائت کند، چرا که این از یک مسئول بلند پایه نظام ما پذیرفته نیست که فرزندانش چنین اقداماتی را برعلیه نظام جمهوری اسلامی انجام دهند.
[

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت ایران اظهار داشت: این اقدام فائزه هاشمی و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است، بسیار فضاحت بار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این اصلا پسندیده نیست که دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ما با اعضای فرقه بهائیت دیدار کند و تصاویر آن موجب سوء استفاده رسانه‌های غربی شود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فائزه هاشمی به نوعی به دنبال مشروعیت بخشیدن به فرقه بهائیت است و ما متاسفیم که امروز این اتفاق در دل خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی رخ می‌دهد.

,

جوکار با بیان اینکه آیت الله هاشمی باید از این اقدامات فرزندانش جلوگیری کند ادامه داد: قطعا آقای هاشمی باید مواضع خودشان را نسبت به این اقدامات به صورت شفاف بیان کنند و اگر لازم بودم از فرزندانشان اعلام برائت کنند، چرا که این از یک مسئول بلند پایه نظام ما پذیرفته نیست که فرزندانش چنین اقداماتی را برعلیه نظام جمهوری اسلامی انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه قوه قضاییه باید با فائزه هاشمی برخورد کند تصریح کرد: این اقدام فائزه هاشمی یک اقدام بر علیه امنیت ملی است و به قول معروف فائزه هاشمی دیگر "شور اقدامات خلاف را درآورده است" و بعد از این دیدار فائزه هاشمی در فضایی ضد دین و ضد نظام قرار خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه