اخبار داغ

نماینده منتخب مردم در مجلس:

رفتار «فائزه» حاصل انحراف تفکرات ناقص خاندان هاشمی است/ علت سکوت «پدر»، اغماض و کوتاهی در تربیت فرزندان است

رفتار «فائزه» حاصل انحراف تفکرات ناقص خاندان هاشمی است/ علت سکوت «پدر»، اغماض و کوتاهی در تربیت فرزندان است
منتخب مردم رباط کریم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار «فائزه» حاصل انحراف تفکرات ناقص خاندان هاشمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام حسن نوروزی منتخب مردم رباط کریم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و امام جمعه سابق شهر طرقبه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی طرقبه نیوز با بیان اینکه حضور فائزه هاشمی با عضو ارشد کنگره بهائیت و جمع بهائیان امری جدید نبوده و این افراد به طور مستمر رفت و آمدهایی به آمریکا دارند گفت: اصولاً تحلیل ما از این دیدار این است که ایشان در قائله سال ۷۸ و ۸۸ به طور مستقیم نقش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی تلاش های صورت گرفته خاندان هاشمی را نتیجه فضای باز دولت دانست افزود: این اقدامات نه به نفع نظام اسلامی است و نه به نفع وضعیت خانوادگی ایشان.

,

 

,

حجت الاسلام نوروزی گفت: عملکرد آقای هاشمی متأسفانه به دلیل مواضع و رفتارهای خانواده ایشان روز به روز نقطه های روشن قبل از انقلاب و زمان جنگ را به تاریکی مبدل کرده است و اگر خیلی خوش بینانه به این ملاقات با افراد نجس نگاه داشته باشیم این اعمال نه از سوی جهل و نادانی بلکه از روی عمق تجاهل و واماندگی در مواضع سیاسی است که این نقطه های سیاه بازگشت ایشان را به دامان انقلاب سخت تر می کند.

,

 

,

وی در مورد اهداف بهائیت در ایران اسلامی اظهار داشت: همه ارکان قدرت پهلوی و مبنای سیاسی آن زمان در اختیار بهائیت بوده و امروز در فکر احیای آن قدرت از دست رفته هستند که متأسفانه در این راستا از برخی افراد و عناوین سوءاستفاده می کنند.

,

 

,

منتخب مردم رباط کریم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره وظایف روحانیت در قبال این تحرکات ضد اسلامی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حوزه های علمیه باید انقلابی بماند و روحانیون پرچم دار انقلاب اسلامی همیشه در طول مسیر انقلاب مانند شهید بهشتی و شهید کامیاب به عنوان پرچم داران ولایت مطلقه فقیه و دفاع از اسلام ناب محمدی باید در صحنه باشند و بدانند که دشمن برای این میدان داران خط ونشان کشیده است و هر گونه تغافل، تسامح و تساهل امروز معنایی ندارد و باید در برابر جبهه های انحرافی و ضاله، به دلیل اینکه در مقابل اسلام ناب قرار دارند، ایستادگی کرد.

,

 

,

وی علت سکوت هاشمی رفسنجانی را اغماض و کوتاهی در تربیت فرزندشان دانست و افزود: موضع گیری و بیانات شکننده این افراد که می توانست با مواضع صریح مدافع رهبر انقلاب و نظام اسلامی باشد متأسفانه با موضع گیری ها و رفتارهای ایشان خصوصاً در سال ۸۸ موجب خون کردن دل قشر روحانیت شده است.

,

 

,

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه مشکلات و موضع‌گیری‌های بی ربط فائزه هاشمی به دلیل انحراف تفکرات ناقص ایشان است و وجود ایشان در کنار برخی افراد ظلم به انقلاب است اظهار داشت: مردم این افراد حاشیه پرداز را کنار خواهند گذاشت و انقلاب راه خودش را پیش خواهد برد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه