کمک به مقاومت، وظیفه‌ای واجب برای جهان اسلام است/ پیروزی از آنِ مقاومت خواهد بود

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه «امروز، روز امتحانی برای جهان اسلام و تمامی آزادگان دنیاست»، اظهار کرد: ملت‌های لبنان، فلسطین و غزه تحت شدیدترین حملات دشمنان قرار دارند و به بدترین و سخیف‌ترین شکل ممکن مورد هجوم قرار گرفته‌اند؛ وظیفه ما دفاع از این ملت‌های مظلوم است؛ چه از طریق کمک‌های مالی، سیاسی یا رسانه‌ای و حتی در مواقع ضروری، حضور انسانی در کنار جبهه مقاومت.

وی افزود: کشورهای اسلامی، به ویژه همسایگان، باید از رهبران خود درخواست کنند که به کمک فلسطین و لبنان بشتابند و از بی‌تفاوتی و رخوت خارج شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، با تأکید بر اینکه کمک به مقاومت وظیفه‌ای واجب برای جهان اسلام است، تصریح کرد: امیدواریم همه مسلمانان به وظایف خود به بهترین نحو عمل کنند و در این مقطع حساس دین خود را به جبهه مقاومت ادا نمایند.

محمودی در خصوص آینده منطقه نیز گفت: یقیناً پیروزی از آنِ مقاومت خواهد بود؛ هرچند دشمنان با جنایت و بمباران زندگی مردم را تهدید می‌کنند، اما در نهایت، مقاومت پیروز خواهد شد و رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی‌اش بهای سنگینی خواهند پرداخت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: کمک به مقاومت وظیفه‌ای واجب برای جهان اسلام است و امیدواریم همه مسلمانان به وظایف خود به بهترین نحو عمل کنند و در این مقطع حساس دین خود را به جبهه مقاومت ادا نمایند.