اسرائیل به اهداف شوم خود نخواهد رسید!/ خطبه‌های رهبری جانی تازه به مقاومت بخشید

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: حماس و نیروهای مقاومت با اجرای این عملیات، به عنوان نماینده ملت فلسطین و جبهه مقاومت وارد عمل شدند؛ این اقدام در شرایطی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی به دنبال اهداف خاص خود بود و در کشورهای اسلامی و سایر نقاط جهان دست به تحرکاتی می‌زد. 

وی با بیان اینکه مردم غزه حامی مقاومت و حماس هستند، گفت: با گذشت حدود یک سال از این مقاومت، رژیم اسرائیل به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسیده است؛ علیرغم بمباران‌ها، ویران کردن خانه‌ها و از بین بردن مزارع، صهیونیست‌ها نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی افزود: این امر نشانگر این است که مقاومت همچنان پابرجاست و مردم غزه که با وجود ویرانی خانه‌هایشان و تخریب زیرساخت‌ها، سرزمین خود را ترک نکرده‌اند، پشتیبان حماس هستند؛ آنها حاضرند جان خود را فدا کنند، اما سرزمین خود را رها نخواهند کرد.

حمایت مردم از حماس ادامه دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه حمایت مردم از حماس به عنوان نماینده مقاومت فلسطین ادامه دارد و اسرائیل به اهداف خود نخواهد رسید، تصریح کرد: اگر رژیمی با داشتن بمب اتم، سلاح‌های ممنوعه و... که برحسب ظاهر یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان است، پس از یک سال نتوانسته به اهداف خود در غزه دست یابد، قطعاً در آینده نیز نخواهد توانست.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت پیروز خواهد بود و فلسطین آزاد خواهد شد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند که حزب‌الله لبنان از مقاومت حمایت می‌کند؛ اگرچه ممکن است آسیب‌هایی وارد کند و شهدایی به جا بگذارد، اما در نهایت پیروز این میدان مقاومت خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با بیان اینکه همسایگان فلسطین مانند مصر و اردن می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند، عنوان کرد: متأسفانه، این کشورها به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت نقش خود را ایفا نکردند و یقیناً جهان اسلام نسبت به سیاست‌های آنها معترض است؛ جوانان کشورهای اسلامی باید به یاری فلسطین و حزب‌الله بیایند؛ قطعا این کشورها نیز یک روزی باید پاسخگوی افکار عمومی جهان باشند.

خطبه‌های رهبری جانی تازه به مقاومت بخشید

وی با اشاره به جمعه نصر بیان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال تخریب روحیه حتی در میان مردم لبنان بودند و با شایعه‌پراکنی، جنگ رسانه‌ای و ایجاد اختلاف میان ملت‌های اسلامی، سعی در تضعیف مقاومت داشتند، خطبه‌های مقام معظم رهبری به زبان عربی، به ویژه در جهان اسلام و لبنان، جانی تازه به مقاومت بخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه آنچه که در روز جمعه رخ داد، نه تنها موجب تقویت مقاومت شد، بلکه دشمنان را به ناامیدی بیشتری کشاند، گفت: همان‌طور که اعترافات رسانه‌های جهانی نشان می‌دهد، این خطبه‌ها و حضور میلیونی مردم توانست تمام تهدیدات و جنگ روانی رسانه‌ای دشمن را خنثی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اگر رژیمی با داشتن بمب اتم، سلاح‌های ممنوعه و ... که برحسب ظاهر یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان است، پس از یک سال نتوانسته به اهداف خود در غزه دست یابد، قطعاً در آینده نیز نخواهد توانست.