نوجوان شفتی مدال نقره مسابقات کشتی آسیا در هندوستان را کسب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از صبح شفت، مجتبی اصغری کشتی گیر وزن ۶۹ کیلوگرمی تیم ملی آزاد نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی هندوستان با شکست مقابل حریف ژاپنی خود به مدال نقره رسید.
این کشتی گیر پس از استراحت در دور نخست در دورهای دوم و سوم به تربیت با کشتی گیرانی از هند و مغولستان مسابقه داد که حریفان خود را با نتایج ۵ بر ۴ و ۴ بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت .
اصغری در مسایقه فینال نیز با کشتی گیر از کشور ژاپن مسابقه دادو علارغم همه شایستگی ها با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره مسابقات کشتی آزاد نوجوانان آسیا دست پیدا کرد.
وی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه کشتی را از ۹ سالگلی و در سالن شهید ذبیحی شفت آغاز کرده است، گفت: من با حمایت خانواده و زحمات مربیان و تلاش و پشتکار خود به این نقطه رسیده ام .
مجتبی اصغری خاطرنشان کرد: ورزش همه چیز برای یک انسان نیست بلکه من ورزش را برای رسیدن به اهداف بالاتر انتخاب کرده ام و امروز خوشحال هستم که تلاش ها و زحمات مربیان، خانواده و خودم به ثمر نشسته است .
وی در پایان افزود: از همه عزیزانی که برای رسیدن به این جایگاه کمک حال من بوده اند به ویژه از مربیان و خانواده ام تشکر و قدردانی می کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از صبح شفت، ,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/پ

]
مجتبی اصغری کشتی گیر نوجوان شفتی در مسابقات کشتی آزاد آسیا در هندوستان مدال نقره را کسب کرد.