اخبار داغ

دنیای ترسناک مدلینگ و مانکن سازی از دختران

دنیای ترسناک مدلینگ و مانکن سازی از دختران
بسیاری از دختران در معرض خطر از پشت صحنه های تاریک و تیره کارگاه های مدل چیزهای زیادی نمی دانند، تا زمانی که بدن او در این پروسه با فشارهای روحی و فیزیکی تحمیل شده توسط صنعت مد به یک مدل تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس، برخی دختران و زنان زندگی خود را قربانی این عبارات می کنند و گروه پشت پرده آن سوء استفاده می کنند این (مانکن) با ظرافت ملخ و چابکی گربه بر روی صحنه ظاهرمی شود جسم بدون چربی اش، تصوری از یک مدل که هر دختر برای رسیدن به وزن ایده آل که نه!  وزنی که کارگردان و طراح مدل با دشواری به او تحمیل می کند و سلامتی یک انسان بازیچه ی شهرت و ثروت طلبی سوداگران مرگ تنها بخشی از ماجراست، قرارگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،,

بسیاری از دختران در معرض خطر از پشت صحنه های تاریک و تیره کارگاه های مدل چیزهای زیادی نمی دانند، تا زمانی که بدن او در این پروسه با فشارهای روحی و فیزیکی تحمیل شده توسط صنعت مد به یک مدل تبدیل شود.

,
مدلینگ ، مانکن
, مدلینگ ، مانکن,

رژیم های غذایی مرگبار، تمرینات کشنده نامتعارف، بدون اجازه طرح هیچ شکایتی و یا ابراز هیچ غم و اندوهی یا بیان ناراحتی و یا اظهار احساس درد در اعضای بدن صرفاً بتوانید تماشاچیان لباس های زیبا را به اینجا بیاورید و اشک های خود را در پشت آرایش و لبخند مصنوعی قرار دهید و سیری صوری به عنوان نقطه ای برای حسادت به دیگران ارائه دهید عزیز من شما یک مدل هستید و نه یک انسان عادی هستی. در این گزارش، برخی از مدل های مد نشان دهنده دنیای سختی است که بر زندگی مد و مدلها حاکم است.

,

مدل های مد سوء استفاده و زندان در تاریکی

,

جیمز اسکالی، متخصص کسب و کار ظرافت و عامل اجرا و طراح مد جهانی، در آغاز این سال پس از حضور در به یک نمایش مد نظر خود را از طریق حساب شخصی توییتری منتشرکرد آنچه او اکنون شاهد آن است و توسط مدل های مد ارائه می شود یک بد رفتاری غیر قابل تحمل است که در نمایش مد اخیر برگزار شد.

,

انواع مانکن های درحال انتظار دیده است که در پشت اتاق تست عملکرد بیش از 10 ساعت محبوس بوده اند درحالی که مسئولین به استراحت می پرداختند درها را بر روی مانکن ها در اتاقی تاریک قفل کرده بودند زندانیانی که گویا مانند "گاو"در بازار گوشت منتظرسرنوشتی رقت بار، علیرغم سختی این موضوع آنچه بیشتر خطرناک است تلاش دائمی سازمان دهندگان این برنامه ها برای تعیین مدل در سن پانزده سالگی است.

 نمایشگر باسابقه ی مد و مدل "هلینا کریستنسن "می گوید: مجموعه ی که جیمز اسکالی در حال راه اندازی آن است با مدل های مد روز که مدت ها در پشت صحنه زندگی می کنند تکمیل شده شده است افرادی مانند هلینا کریستنسن و جوان اسمالز به آن پیوستند.

,
,
,

پیام روشنی دریافت می کردیم شما نباید غذا بخورید من پوست خود را برداشتم، چربیها وگوشت بدنم ریختتند و مجبور شدم بدون غذا یا نوشیدن مایعات ده ساعت در روز کار کنم. پیام واضح در مد این است شما نباید غذا بخورید. 

,

"روزالی نلسون" یک مدل مد 25 ساله می گوید: چندین بار مورد آزار و اذیت جسمی و روحی واقع شده است و احساس می کند که سازمان دهندگان مد به جای یک انسان مانند مانکن با او دیوانه وار رفتار کردند و جسم من مانند یک ملک طلق دراختیار آنها بود و وزنی که قرار بود که به آن برسم بسیاری از متقاضیان مد آن را نپذیرفتند و منصرف شدند بدرفتاری با امثال ما غیر قابل توصیف است.

,

"چرلی هاوارد" مدل مد سابق با انتشار نامه ی سرگشاده به یکی از آژانس خبری که برای او در فیس بوک کار می کرد نوشت: من در مورد جسم خود احساس خجالتی ندارم من راضی نیستم روزانه به عنوان کالا با من رفتار شود و بدنم در تلاش برای رسیدن به استانداردهای پوچ و غیر ممکن زیبایی که شما درخواست کرده اید فرسوده شود من بخاطر کسی حاضر نیستم خودم را از بین ببرم  این حتی سرگرمی نیست بلکه خودکشی است.

,

 مدل مد و خانم استرالیا در سال 2016 توضیح می دهد: بدتر از همه این است که صاحبان آژانس هایی که از مدل های مد استفاده می کنند، پرداخت دستمزد ها را به تأخیر می اندازند تا آنها در زیر گروه آژانس باقی بمانند طوری با من رفتار شده که حالا از غذا می ترسم.
 
"الکسلی رن "مدل لباس 20 ساله به رسانه ها گفت: که فشار روانی فراوان به منظور برآوردن انتظارات دائمی و ظاهری برازنده و باریک و لاغر باعث شده تا نوعی بیماری بی اشتهایی و یا بی اشتهایی عصبی برایم رخ بدهد، حالا از شرایط رعایت زندگی محروم شده ام تا آن را فدای جذابیت و موفقیت و شهرت، نمایش برای دیگران نمایم.

,
,
,

با تزریق آمپول و صرف قرص های ملین ها صورتی بسیار زشت  و دردآور برای تناسب اندام به من تحمیل شد که در موارد مشابه اختلالات روحی و روانی به افرادی که همکار من بوده اند عارض شده است.

,

"ایدین مک کای" مدل مد دیگری افشا می کند: او وسوسه شد تا به منظور برتری در نمایش مد، استخوان ران خود را با یک اره الکتریکی، باریک کند و با انجام تمام راه های ناسالم برای از دست دادن وزن و اکنون او تبدیل به پوستی در استخوان شده است اما این نیز کافی برای طراحان کافی نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه