اخبار داغ

با حضور مسئولان منطقه و استانی؛

آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان‌غربی/ ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان توزیع می‌شود

آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان‌غربی/ ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان توزیع می‌شود
عملیات توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان‌غربی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مراسم آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی، با حضور فرماندهان ارشد نظامی در منطقه و مسئولان استانی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
در این مراسم، سردار حبیب شهسواری، در سخنانی گفت: تا پایان ماه رمضان ۲۰۰ هزار بسته اقلام معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا و مردم مناطق محروم توزیع می‌شود.
,
 
,
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، افزود: سپاه از ابتدای شروع ویروس کرونا در کشور همراه مردم بود و در قالب رزمایش دفاع بیولوژیک نسبت به ارائه خدمات ضدعفونی مناطق مختلف اقدام کرد.
,
 
,
وی، گفت: خدمت به مردم افتخار سپاه و نیروهای مسلح است و برای این خدمت در مرحله دوم، رزمایش کمک مومنانه را با توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی اجرا می‌کنیم.
,
 
,
در ادامه، استاندار آذربایجان‌غربی هم بیان داشت: در سطح استان، ستاد مشارکت‌های مومنانه را به منظور هماهنگی توزیع بسته‌های معیشتی تشکیل دادیم که قدم خوبی برای تمرکز در پخش اقلام است‌.
,
 
,
محمدمهدی شهریاری، اضافه کرد: با حمایت و همکاری ادارات، نیروهای مسلح و به ویژه سپاه، شرکت‌ها و عموم مردم، توان تامین بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در ماه‌های آتی را داریم.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این برنامه، گفت: ابن اقدامات نشانه همت و همدلی مردم و مسئولان برای غلبه بر این ویروس منحوس است که باید قدردان آن باشیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، تاکید کرد: تنها با همت و همدلی تمام اقشار شاهد غلبه بر کرونا خواهیم بود که در آذربایجان‌غربی شاهد اوج این همراهی هستیم.
,
 
,
در ادامه این برنامه، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب، ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در منطقه برای ریشه کنی ویروس کرونا، ابراز داشت: تمام توان وه امکانات نیروهای مسلح در اختیار ستادهای مبارزه با کرونا قرار گرفته است.
,
 
,
سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، بیان داشت: باید قدردان همت و یاری تمام مسئولان در مسیر مقابله با کرونا باشیم که در کنار مردم به طور کامل در میدان حضور داشتند.
,
 
,
لازم به ذکر است؛ تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در آذربایجان‌غربی توزیع شده و اقدامات مربوط به توزیع ۲۰۰ هزار بسته نیز از امروز آغاز شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه