اخبار داغ

پس از دانیال و ترابی؛

زخم کاری زنوزی به پرسپولیس؛ «بیرانوند» یک قدم تا پیوستن به تراکتور!

زخم کاری زنوزی به پرسپولیس؛ «بیرانوند» یک قدم تا پیوستن به تراکتور!
سنگربان شماره یک پرسپولیس با عدم پذیرش شروط، راه تبریز و پوشیدن پیراهن تراکتور را پیش گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ درست به مانند فصل گذشته و در زمان نقل‌وانتقالات لیگ بیست و سوم که علی‌رضا بیرانوند هوس ترک پرسپولیس به سرش زد و حتی تا پای میز مذاکره با مدیران وقت باشگاه استقلال هم نشست، این فصل هم سنگربان شماره یک سرخ‌پوشان سناریوی تکراری خود را باز هم تکرار کرد و تصمیم به فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس گرفت.

پرسپولیسی‌ها ابتدا بر غیرقانونی بودن فسخ بیرو با خودشان تأکید کردند و مدعی شدند که این فسخ را از مجاری قانونی پی‌گیری می‌کنند تا هیچ باشگاهی نه در داخل و نه خارج از کشور قادر به عقد قرارداد با بیرانوند نباشد اما برکناری معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس، نشان داد که سرخ‌ها چه گافی در قرارداد جدید با بیرو داده‌اند.

بیرو که نشان داده بازی با ذهن و قلب هواداران را خوب بلد است و خیلی خوب می‌تواند متمم‌های عجیب را به قراردادش الحاق کند، حالا در تعطیلات پایان فصل در سواحل آنتالیای ترکیه خوش می‌گذراند؛ بدون توجه به این که پرسپولیسی‌ها و هواداران چه حال و روزی را سپری می‌کنند و البته، باشگاهی که مدعی مذاکره با سنگربانان خارجی شده است.

پس از حضور تنی چند از پرسپولیسی‌ها در مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی مالک هلدینگ باشگاه تراکتور، بسیاری بر این باور بودند که تعدادی از این بازیکنان در آخر فصل با پیشنهاد اغواکننده‌ای از سوی مالک متمول تبریزی مواجه خواهند شد و چمدان‌های خود را به مقصد آذربایجان‌شرقی خواهند بست؛ یک پیش‌بینی که زمان نشان داد غلط نیست.

حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد که مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با باشگاه تراکتور توافق مالی کرده‌اند و فقط عقد قرارداد و عکس‌های رسمی مانده. از آن طرف هم بیرو در ترکیه است و محمدرضا زنوزی هم به ترکیه رفته تا احتمالاً در روزهای آتی، توافق مالی با بیرانوند را قطعی کرده و 3 خرید شاه‌ماهی از پرسپولیس داشته باشد.

زنوزی که می‌خواست مالکیت تراکتور را واگذار کند، حالا با چراغ سبز ستاره‌های پرسپولیس جان دوباره‌ای برای ادامه دادن با تی‌تی‌ها گرفته و بعید نیست نیم‌نگاهی هم به جذب علی علی‌پور، مهاجم سابق پرسپولیس و هدف فعلی نقل‌وانتقالاتی مدیران باشگاه پرسپولیس داشته باشد تا زخم کاری را به قلب سرخ‌ها زده باشد.

در شرایطی که بسیاری از اصحاب رسانه در هفته‌های ماقبل پایانی لیگ 23 متوجه این تحرکات شده و از رضا درویش درباره تمدید قرارداد با بازیکنان موثر تیم پرسش می‌کردند، مدیرعامل سرخ‌ها بقیه را متهم می‌کرد که چرا فقط به پرسپولیس توجه کرده و درباره تمدیدی سایر تیم‌ها کاری ندارند؛ یک اتفاق قابل پیش‌بینی که برای درویش انگار شفاف نبود.

علی‌الظاهر پرونده بازگشت علیرضا بیرانوند با توجه به عدم عذرخواهی وی از پرسپولیس و رفتارهای ناشیانه تکراری، بسته شده و تراکتور با پیشنهادی قابل توجه، گوی سبقت را از سایرین ربوده است. البته اگر علیرضا فیلش یاد هندوستان نکند و دوباره چرخشی نرم به سمت پرسپولیس نداشته باشد، او را باید مهم‌ترین انتقال لیگ 24 دانست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه