اخبار داغ

وحیدی در جمع خبرنگاران:

انتخابات با امنیت کامل و در سلامت برگزار شد/ بار دیگر منتظر حضور مردم هستیم

انتخابات با امنیت کامل و در سلامت برگزار شد/ بار دیگر منتظر حضور مردم هستیم
وزیر کشور گفت: انتخابات چهاردهمین دور ریاست جمهوری در فاصله کمی شکل گرفت و انتخاباتی با امنیت کامل و در سلامت و با رقابت بسیار جدی و با حضور ارزشمند و گرانقدر مردم در پای صندوق رای انجام شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی وزیر کشور بعد از اعلام نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور اظهار کرد: مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و با لطف الهی یک بار دیگر در این چند ماه گذشته موفق شدیم همگی با هم یک کار بزرگ دیگری را تحقق ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه این انتخاب 40 روز پس از شهادت شهید رئیسی برگزار شد، افزود: انتخابات چهاردهمین دور ریاست جمهوری در فاصله کمی شکل گرفت و انتخاباتی با امنیت کامل و در سلامت و با رقابت بسیار جدی و با حضور ارزشمند و گرانقدر مردم در پای صندوق رای انجام شد.

وزیر کشور تصریح کرد: در اسرع وقت نسبت به شمارش آرا اقدام و نتایج اعلام شد و اینها استاندارد مهمی را نشان داد، مثل تمام کارهای جمهوری اسلامی که در وقت خود انجام گرفت و شهادت شهید رئیسی و همراهانش هیچ خللی در روند اجرای انتخابات ایجاد نکرد.

وحیدی گفت: از استانداران، بخشداران، فرمانداران، هیأت‌های اجرایی، وزارت امور خارجه، وزارت ارتباطات، عوامل انتظامی و نظامی و امنیتی، صدا و سیما و همه رسانه‌ها تشکر می‌کنیم. از خود داوطلبان تشکر می‌کنیم که حضور ارزشمندی داشتند، چه عزیزانی که در میانه راه انصراف دادند و چه آنها که تا پایان راه ماندند و اخلاق را رعایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: قدردانی اصلی مربوط به مردم عزیز است که حضور ارزشمندی داشتند و با وجود اینکه در این چند ماه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در دو مرحله را داشتیم و دیروز هم انتخابات دیگری برای ریاست جمهوری برگزار کردیم، مردم در این چند ماه درگیر انتخابات متعدد بودند و حضور مغتنمی داشتند.

وی افزود: برای انتخابات مرحله بعد آماده می‌شویم و جمعه آینده مجدداً باید انتخابات برگزار کنیم و بار دیگر منتظر حضور مردم هستیم. جای تشکر دارد که مردم عزیز ما در بدرقه شهدای پرواز اردیبهشت و همچنین انتخابات حضور ارزشمندی داشتند که تحقق مردم سالاری دینی است و همه جا نقش مردم عزیز ما برجسته بوده است.

وزیر کشور بیان کرد: از دو شهید خود در فراجا یاد می‌کنیم که مورد هجوم اشرار در چکیگور سیستان و بلوچستان قرار گرفتند. ان شاء الله آماده مرحله بعد انتخابات می‌شویم. لازم است از شهید امیرعبداللهیان یاد کنم برای مقدماتی که فراهم کرده بود.

وحیدی در پایان تاکید کرد: از دو عزیزی که قرار است خودشان را در معرض رأی قرار دهند، می‌خواهم که مانند دور قبل با رعایت اخلاق شاهد انتخابات خوب در تراز جمهوری اسلامی باشیم و تمام جهان نظاره‌گر باشد که انتخابات مهم ما چگونه در کمال صحت و سلامت انجام شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه