اخبار داغ

وزارت خزانه‌داری آمریکا ۵ نفر را در ارتباط با ایران تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا ۵ نفر را در ارتباط با ایران تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه ۵ نفر را در ارتباط با ایران به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت خزانه‌داری دولت ترامپ در واپسین روزهای خود 5 نفر را در ارتباط با ایران به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا در بخش مقابله با تروریسم خود نام 5 نفر را در ارتباط با ایران ذکر و آنها را به لیست تحریم‌های خود وارد کرد.
,
 
,
این افراد عبارتند از: «محمد آباتای» شهروند مغربی، «احمد اسماعیل فؤاد رسول» شهروند عراقی، «العارف سلطان یوسف حسن» شهروند سعودی، «الشاخان فؤاد احمد نوری علی» شهروند عراقی، «شریف نیامت حما رحیم حما» شهروند عراقی.
,
 
,
وزیر امور خارجه آمریکا و وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز مدعی ارتباط ایران با گروه تروریستی القاعده شدند.
,
 
,
وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد که ایران به اعضای القاعده و گروه ربایندگان هواپیمای حوادث 11 سپتامبر اجازه داد تا از سرزمین‌های خود عبور کنند.
,
 
,
وزارت خزانه‌داری دولت ترامپ که تا 8 روز دیگر دورانش سپری می‌شود مدعی شد که گروه مرتبط با القاعده در منطقه‌ای میان مرز ایران و عراق فعالیت دارند.
,
 
,
 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه شنبه) در واکنش به ادعاهای بی اساس وزیر خارجه آمریکا و مرتبط کردن القاعده به ایران در توئیتر خطاب به «مایک پامپئو» نوشت: همه تروریست های ۱۱ سپتامبر از کشورهای محبوبت در خاورمیانه آمده بودند، نه ایران. 
,
 
,
گفتنی است مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا امشب در اظهاراتی بی پایه و اساس، ایران را پایگاه القاعده خواند و مدعی شد که تعداد زیادی از اعضای القاعده بعد از ۱۱ سپتامبر به ایران پناه برده اند.
,
 
,
انتهای پیام/.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه