اخبار داغ

طارمی: از گل‌زنی در دقایق نخستین خوش‌حالم/ شایسته پیروزی مقابل یوونتوس بودیم

طارمی: از گل‌زنی در دقایق نخستین خوش‌حالم/ شایسته پیروزی مقابل یوونتوس بودیم
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو می‌گوید که بابت گلزنی به قهرمان ایتالیا خوشحال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طارمی که شب گذشته (چهارشنبه) با گلی که در ثانیه 61 بازی به ثمر رساند، کمک شایانی به پورتو برای کسب پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل یوونتوس در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد. وی پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ایلِوِن اسپورتس» گفت: خیلی خوشحالم و گلزنی در دقیقه اول بازی  خوب بود. این اتفاق خوبی برای من و تیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی طارمی که شب گذشته (چهارشنبه) با گلی که در ثانیه 61 بازی به ثمر رساند، کمک شایانی به پورتو برای کسب پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل یوونتوس در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد. وی پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ایلِوِن اسپورتس» گفت: خیلی خوشحالم و گلزنی در دقیقه اول بازی  خوب بود. این اتفاق خوبی برای من و تیم بود.,

وی افزود: یوونتوس تیمی بزرگی است اما ما کارمان را به خوبی انجام دادیم. ما در جریان بازی متحد بودیم و شایسته کسب این پیروزی بودیم.

,

مهاجم ایرانی پورتو در واکنش به این پرسش که «آیا این نتیجه برای صعود از این مرحله کافی است؟»، اظهار داشت: ما در بازی برگشت تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم و خواهیم دید چه خواهد شد.  

,

طارمی 28 ساله همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا این برد به شما روحیه مضاعف برای ادامه مسابقات لیگ برتر پرتغال را می‌دهد؟»، خاطرنشان کرد: بله، صد درصد. ما در یک بازی مهم به پیروزی رسیدیم و این در آینده به ما در لیگ پرتغال و همچنین در لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد.

,

مهاجم ایرانی پورتو که با گلی که شب گذشته مقابل یوونتوس به ثمر رساند، پس از علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و سردار آزمون تبدیل به پنجمین بازیکن ایرانی شد که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند.

,

مهدی طارمی این فصل با پیراهن پورتو 15 گل به ثمر رسانده، این در حالی است که او 9 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه