اخبار داغ

لبنان از رژیم صهیونیستی شکایت کرد

لبنان از رژیم صهیونیستی شکایت کرد
وزیر دفاع و سرپرست وزارت خارجه لبنان نقض مکرر حریم این کشور توسط جنگنده‌های صهیونیستی برای حمله به سوریه را محکوم کرد و از شکایت از این رژیم در سازمان ملل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «زینه عکر» وزیر دفاع و سرپرست وزارت خارجه لبنان نقض مکرر حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منظور حمله به سوریه را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس گزارش «النشره»، عکر گفت، پرواز این جنگنده‌ها در ارتفاع پایین منجر به ترس و وحشت مردم لبنان شده و ناوبری و هوانوردی در لبنان را به صورت مستقیم تهدید می‌کند.
,
 
,
وی تأکید کرد، این اقدامات نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی بویژه قطعنامه ۱۷۰۱ (که به منظور پایان دادن به جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ صادر شد)، تهدید امنیت و ثبات در لبنان و نیز نقض حاکمیت آن است.
,
 
,
عکر گفت، لبنان از طریق سفیر و نماینده خود در سازمان ملل «آمال المدللی» شکایتی را درباره این اقدامات رژیم اسرائیل ارائه داده است.
,
 
,
وی افزود، لبنان از سازمان ملل خواسته جلوی این تجاوزهای رژیم صهیونیستی و نقض حریم لبنان به منظور تجاور به خاک سوریه را بگیرد.
,
 
,
منابع خبری بامداد امروز جمعه از مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق خبر دادند و رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند این رژیم به اهدافی در حومه دمشق حمله موشکی کرده است. (جزئیات بیشتر)
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه