اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

حال ناخوش تنها زمین وزرشی روستای آبزرگه/ جوانان شهرستان لنده در انتظار اقدام اداره ورزش

حال ناخوش تنها زمین وزرشی روستای آبزرگه/ جوانان شهرستان لنده در انتظار اقدام اداره ورزش
چندین سال است که جوانان روستای آبرزگه از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده چشم انتظار وعده های مختلف مسولان برای تکمیل زمین چمن این روستاهستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در ادامه پیگیری سوژه های مردمی امروز جمعی از جوانان روستای آبرزگه از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده خواستار رسیدگی به وضعیت چندین ساله تنها زمین وزرشی روستای آبزرگه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این زمین 3سال پیش با حضور مسولان کلنگ زنی شد که قرار بود به یک زمین چمن مصنوعی تبدیل شود ولی هنوز وعده مسولان در این حوزه تحقق نیافت و همین مسوله باعث نگرانی چندین ساله جوانان این روستا شده است.

,

محمدحسین شریفی از اعضای شورای روستای آبرزگه در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بش از 3سال است که این زمین به همت مردم به اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده اهدا شده است و در همان ابتدای کار روند محصور کردن و نصب تیرک های محافظ دور زمین اجرا شد.

,

وی در ادامه گفت: پس از اجرای عملیات فنس کشی متاسفانه بیش از 2سال است که عملا این پروژه تعطیل شده است و با وجود پیگیری های مستمر از طریق مسولان شهرستان و اداراه ورزش و جوانان استان هنوز وضعیت این زمین ورزشی برای چمن مشخص نشده است.

,

شریفی گفت: انتظار داریم فرماندار جدید شهرستان لنده با احصا دغدغه جوانان در حوزه ورزش نسبت به رفع این دغدغه چندین ساله همتی جهادی به کار بندد و شاهد تکمیل این مطالبه مهم جوانان روستا باشیم.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه