اخبار داغ

با بررسی MRI مشخص می شود، وضعیت مصدومیتم چگونه است

هاشمی: برای مسابقات جهانی وزنه برداری آماده می شوم/ وزنه برداران تا قهرمانی آسیا در اردو هستند

هاشمی: برای مسابقات جهانی وزنه برداری آماده می شوم/ وزنه برداران تا قهرمانی آسیا در اردو هستند
ملی پوش ایلامی دسته 102 کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: در کنار سایر ملی پوشانی که به اردو بازگشته اند، خود را برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان آماده می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، پس از اعزام گروه نخست ملی پوشان کشور به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، اردوی تیم ملی بزرگسالان از آکادمی ملی المپیک به کمپ تمرین آزادی منتقل شد تا وزنه برداران تمرینات خود را جهت آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ادامه دهند اما در این میان تعدادی از ملی پوشان از جمله هاشمی، هدف اصلی خود را حضور در مسابقات جهانی کلمبیا و کسب سهمیه المپیک قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هاشمی که در کنار علی داودی، تنها نمایندگان ایران در المپیک 2021 توکیو بودند، در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین اظهار داشت: این مسابقات قرار بود در فروردین ماه در چین برگزار شود که به دلیل شیوع مجدد کرونا برنامه کاملا تغییر یافت و به تازگی اعلام شد که از 6 تا 16 اکتبر در بحرین برگزار می شود. این که مسابقات آسیایی ناگهان بین دو رویداد مهم یعنی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی گنجانده شد، برنامه اردوها و آماده سازی تیم را تحت تاثیر قرار داده و همه افراد تقریبا تا زمان مسابقات در اردو خواهند بود.

,

ملی پوش دسته 102 کیلوگرم کشور که سال گذشته در دسته 109 کیلو در بازی های المپیک توکیو حضور داشت، در خصوص آسیب دیدگی کتف خود در آن زمان توضیح داد: به تازگی PRP انجام داده و درخواست MRI کردم. آسیب دیدگی برای ورزشکار قابل پیش بینی نیست. ممکن است در طول 3 سال هم هیچ مصدومیتی اتفاق نیفتد یا یک آسیب دیدگی کاملا ناگهانی باشد. در هر صورت با بررسی MRI مشخص می شود که چه وضعیتی دارم و چه عضلاتی باید قوی شوند.

, PRP, MRI, MRI,

وی در خاتمه تصریح کرد: من برای حضور در مسابقات آسیایی تابع نظر کادر فنی هستم و صددرصد توانم را برای کسب سهمیه و موفقیت در مسابقات جهانی خواهم گذاشت.

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه