اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش در پاسخ به دانا:

آموزش و پرورش در تلاش است تا هزینه سرویس مدارس کمتر شود/ رفع اختلال سامانه ثبت‌ نام سرویس مدارس تهران طی دو روز آینده

آموزش و پرورش در تلاش است تا هزینه سرویس مدارس کمتر شود/ رفع اختلال سامانه ثبت‌ نام سرویس مدارس تهران طی دو روز آینده
کریمیان از رفع اختلال سامانه ثبت‌نام سرویس مدارس تهران طی یک یا دو روز آینده خبر داد و گفت: جلساتی با تاکسیرانی برگزار شد تا هزینه کمتری به خانواده‌ها تحمیل شود، اما باید ملاحظات برای خدمت دهنده و خدمت گیرنده درنظر گرفته شود تا علاوه بر رضایت مندی خانواده‌ها، رانندگان نیز از یک حداقل دریافتی مناسب بهرمند شوند.
[

علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش در حاشیه مراسم مانور بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره سرویس مدارس و مشکلات بوجود آمده برای خانواده‌ها اظهار داشت: سامانه هوشمند سرویس مدارس سال‌هاست که در حال فعالیت است، در واقع باید گفت هزینه سرویس مدارس متغییر است، چرا که برخی عوامل در قیمت سرویس‌ها تاثیر گذار است که می‌توان به محدوده طرح ترافیک، فاصله منزل به مدرسه یا تعداد دانش آموزان در یک خودرو را اشاره کرد که این سامانه تمامی این موضوعات را بررسی و محاسبه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش در تلاش است که این سامانه تعدیل شود تا بتواند هزینه کمتری به خانواده‌ها تحمیل شود، گفت: در واقع باید ملاحظات برای خدمت دهنده و خدمت گیرنده درنظر گرفته شود تا علاوه بر رضایت مندی خانواده‌ها، رانندگان نیز از یک حداقل دریافتی مناسب بهرمند شوند.

,

آموزش و پرورش هیچ انتفاعی از بحث سرویس مدارس ندارد

,

مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش هیچ انتفاعی از بحث سرویس مدارس ندارد و تنها نقش تنظیم‌گیری را ایفا می‌کند،گفت: نقش اساسی آموزش و پرورش در این باره تنظیم گری است تا با کمترین هزینه ممکن و در عین حال با رضایت‌مندی شرکت‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و خصوصی در این زمینه به یک نقطه رضایت خوب برسیم.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران  درباره اختلاف رقم اعلام شده در سامانه با رقم خودروهای شخصی، گفت: آموزش و پرورش جلساتی را با تاکسیرانی برگزار کرده تا این رقم تعدیل یابد، در واقع باید گفت این عدد را صرفا آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند و در تلاشیم تعدیل کنیم تا هردو طرف رضایت داشته باشند.

,

برطرف شدن اختلال سامانه هوشمند سرویس مدارس طی دو روز آینده

,

کریمیان درباره اختلال سامانه هوشمند سرویس مدارس گفت: طی یک الی دو روز آینده اختلال به وجود آمده در این سامانه برطرف می‌شود و انشالله به یک عدد مناسب خواهیم رسید تا هر دو طرف راضی باشند.

,

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که تاکسیرانی اعلام کرده که آموزش و پرورش تاکنون به ما اعلام نکرده که چه تعداد ماشین برای سرویس مدارس نیاز دارد، گفت: فضای همکاری ما با تاکسیرانی این‌گونه است که آنها، شرکت‌های دارای صلاحیت را به ما معرفی می‌کند و افرادی که صلاحیت‌شان تایید شود با اولیای دانش‌آموزان طرف قرارداد می‌شوند، در واقع برخی خانواده ها هنوز به این نتیجه نرسیدند که سرویس در نظر بگیریند و به همین دلیل آموزش و پرورش آمار دقیقی در دست ندارد تا اعلام کند. هر زمان خانواده ها اعلام کنند ما به جمع بندی خواهیم رسید و آمار دقیق به تاکسیرانی گفته خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه