اخبار داغ

تمام فکر و ذکر ما درگیر بازی با انگلیس و امریکاست؛

تاج: نمی‌توانیم مبلغ قرارداد نکونام با فولاد را پرداخت کنیم/ حذف تیم ملی از جام جهانی شدنی نیست

تاج: نمی‌توانیم مبلغ قرارداد نکونام با فولاد را پرداخت کنیم/ حذف تیم ملی از جام جهانی شدنی نیست
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد نکونام با باشگاه فولاد عدد و رقم قابل ملاحظه‌ای بوده و ما نمی‌توانیم چنین رقمی را به وی پرداخت کنیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون آخرین وضعیت جواد نکونام برای حضور بر نیمکت تیم ملی اظهار داشت: کارلوس کی‌روش با نکونام کار کرده و ضمن احترام به همه مربیان کشورمان، در حال مذاکره هستیم که جواد نکونام به صورت پاره‌وقت در تیم ملی حضور داشته باشد. قرارداد نکونام با باشگاه فولاد عدد و رقم قابل ملاحظه‌ای بوده و ما نمی‌توانیم چنین رقمی را به وی پرداخت کنیم.

,

وی درباره کمپین‌های حذف تیم ملی ار جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان داشت: همه حواس ما به بازی با انگلیس و آمریکاست و خیلی درگیر این مباحث حاشیه‌ای نمی‌شویم. هیچ ایرانی حاضر نیست تیم ملی کشورش از جام جهانی حذف شود و هیچ بزرگ فوتبالی هم این درخواست را نکرده.

,

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: چون من یک سری ارتباطات هم دارم، می‌دانستم این اتفاق شدنی نیست ولی شایعه و ناامید کردن مردم هم به این شکل کار خوبی نیست. وقتی تیم ملی می‌برد، از سراوان تا تهران و هر جای ایران با هر شرایط و منطق و سیاستی مردم خوشحال می‌شوند. تیم ملی وحدت آفرین است و می‌تواند همه مجموعه‌ها را به هم وصل کند.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , تاج: با احترام به شرایط نکونام، در حال تعامل با فولاد هستیم/ حضور جواد در تیم ملی به نفع فوتبال ماست, تاج: با احترام به شرایط نکونام، در حال تعامل با فولاد هستیم/ حضور جواد در تیم ملی به نفع فوتبال ماست,
 
, , تاج: ۴ امتیاز ۴ سال قبل بهترین نتیجه تاریخ ماست/ بهترین تدارکات هم تضمین‌کننده صعود از گروه جام‌جهانی نیست, تاج: ۴ امتیاز ۴ سال قبل بهترین نتیجه تاریخ ماست/ بهترین تدارکات هم تضمین‌کننده صعود از گروه جام‌جهانی نیست]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه