اخبار داغ

هم‌ زمان با نخستین روز هفته بسیج؛

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ آغاز شد

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ آغاز شد
صبح امروز،همزمان با آغاز هفته بسیج رزمایش استانی جهادگران فاطمی ۲ با مشارکت ۱۸۰ گروه جهادی در دامغان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ هم‌ زمان با نخستین روز هفته بسیج، رزمایش استانی جهادگران فاطمی ۲ با حضور جهادگران بسیجی از اقشار مختلف این نیروی ولایی و مردمی صبح  امروز در سالن مدیریت بحران شهر دامغان کارخود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

۶۰۰ گروه جهادی در ۱۰ روز به مناطق محروم خدمت رسانی می کنند

, ۶۰۰ گروه جهادی در ۱۰ روز به مناطق محروم خدمت رسانی می کنند,

 سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این آیین ضمن بیان اینکه در نخستین روز از هفته بسیج، رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی دو در استان سمنان آغاز به کار کرد، گفت: این رزمایش صبح امروز بعد از صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی در مراسمی، آغاز به کار کرد.

,

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و کمک به مردم مناطق کمتر برخوردار از مهمترین اولویت‌های این رزمایش بزرگ است، ابراز کرد:

,

دامغانی با بیان اینکه مسائل عمرانی۶۰۰ گروه جهادی در سراسر استان سمنان طی ده روز در این رزمایش خدمت رسانی، حضور خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه این رزمایش امروز همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار و دور دوم آن بعد از نوروز سال جاری است، بیان کرد: غالب روستاهای کمتر برخوردار استان سمنان میزبان گروه‌های جهادی هستند.

,

، کمک به دامداری و تولید، مشاوره، پزشکی، مسائل فرهنگی و زیرساختی و… از جمله خدمات بسیجیان در این رزمایش است، بیان داشت: امروز مراسم محوری آغاز رزمایش در دامغان با حضور بسیجیان انجام شد.

,

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۴۷۰ فعالیت در قالب بیش از ۲۷۰ عنوان برنامه، در طول هفته بسیج در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: جشنواره رسانه‌ای، دیدار خانواده شهدا، اردوی جهادی، نمایشگاه، فعالیت‌های هنری و ورزشی و… از جمله این اقدامات است.

,

فرهنگ بسیجی عامل موفقیت در کارهاست

, فرهنگ بسیجی عامل موفقیت در کارهاست,

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در آیین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ٢ در سالن مدیریت بحران شهر دامغان افزود: امروز به برکت توجه به فرهنگ جهاد، ایثار و بسیج و بسیجی، در حوزه های‌ مختلف اقتصادی، عمرانی، نظامی، پزشکی، و اجتماعی، کشور به موفقیت های مطلوب دست یافته است.

,

وی با تاکید بر اینکه باید در تمامی حوزه ها همچنان از فرهنگ بسیجی به خوبی بهره برد، افزود: در جهت توجه به مناطق محروم در نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی آیت الله رئیسی، اقدامات خاص صورت گرفت.

,

استاندار سمنان بیان کرد: توکل به خداوند متعال رمز موفقیت گروه های جهادی در راستای‌محرومیت‌زدایی است.

,

هاشمی با اشاره به لزوم بسیج همگانی برای اقدام های جهادی، ابراز داشت: خودباوری و اعتماد به نفس، بهره گیری از امکانات و ظرفیت های داخلی و حرکت به سمت علم و دانش، از دیگر رمز های موفقیت در بحث اقدامات گروه های جهادی است.

,

وی ادامه داد: حفظ وحدت، همدلی، صمیمیت و ولایتمداری،  تاثیرگذاری شایانی در دستیابی به موفقیت دارد و مقابله با اشرافی‌گری، تنبلی، سستی، بیکاری و مقابله با فتنه ها از جمله ویژگی های مدیریت جهادی است.

,

استاندار سمنان تاکید کرد: مردم استان مردمی بصیر، آگاه و ولایتمدار هستند و در تمامی برهه های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام‌جمهوری اسلامی‌ بودند.

,

در این آیین سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان، علی اکبر علیزاده ، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان امام جمعه و مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان و جمعی از بسیجیان و جهادگران استان سمنان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ٢ حضور داشتند.

,

استاندار سمنان پس از این مراسم در آیین های آغاز اجرای طرح جهاد روشنایی به میزان سه هزار نیروگاه مقیاس کوچک پنج کیلوواتی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، دیدار با خانواده شهید حاج ابراهیم حقیری، افتتاح آسفالت مسیر بین مزاع روستای ورکیان به همت مجمع جهادگران سپاه شهرستان دامغان و خیرین محلی به طول ۲ هزار و ۱۵۰ متر و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، حضور یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه