اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه :

فیروزکوه صاحب پیست دو ومیدانی می‌شود

فیروزکوه صاحب پیست دو ومیدانی می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت:پیش‌بینی می شود در سال ۱۴۰۲ با تخصیص اعتبار پیست دو و میدانی این شهرستان تجهیز و تکمیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن نام‌آور در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در خصوص احداث پیست دو و میدانی در این شهرستان، اظهار کرد: اجرای زیرسازی اولیه احداث پیست دوومیدانی در بخشی از مجموعه ورزشی آزادگان که چمن مصنوعی فوتبال است، در حال انجام بوده و تصمیم بر این است که متراژ زمین تعیین شده برای این منظور به ۴۰۰ مترمربع برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ با تخصیص اعتبار این پیست تجهیز شود؛ برآوردهای اولیه از اعتبار ۸ تا ۱۰ میلیارد تومانی برای تجهیز کامل این پیست خبر می‌دهد.
,
 
,
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه با اشاره به کاربری این پیست در رشته‌های ورزشی همچون پرش از ارتفاع، دو و میدانی و ... عنوان کرد: این پیست می‌تواند برای انجام ورزش‌های هوازی، همگانی و مواردی از این دست مورد استفاده قرار گیرد.
,
 
,
نام‌آور خاطرنشان کرد: در زمان احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی، ایجاد این پیست پیش‌بینی نشده بود اما با بررسی‌های انجام شده و جانمایی احداث پیست در این مجموعه ورزشی، اجرای مراحل زیرسازی آن با مشارکت شهرداری و اداره راه و شهرسازی فیروزکوه انجام می‌شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: اگرچه استعدادهای زیادی در حوزه ورزش دو و میدانی در سطح شهرستان وجود داشت اما ورزشکاران و علاقمندان همواره از نبود امکانات و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت در این رشته ورزشی رنج برده و گله‌مند بودند؛ وجود علاقمندان بسیار به این ورزش و استقبال خوب ورزشکاران از مشارکت در رقابت‌های دو و میدانی سبب شد تا در صدد فراهم کردن زیرساخت‌ها برآئیم.
,
 
,
رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه افزود: زیرساخت‌های ورزشی برای فعالیت ورزشکاران و علاقمندان به رشته‌های تکواندو و کاراته را نیز فراهم می‌کنیم و می‌کوشیم خانه تکواندو و کاراته تا پیش از دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شود.
,
 
,
نام‌آور در خصوص مشکل سیستم‌های گرمایشی برخی سالن‌های ورزشی این شهرستان، تصریح کرد: خانه کشتی مشکل سیستم گرمایشی داشت که با همت خیرین هزینه لازم برای این منظور تامین و سالن تجهیز شد؛ چند سالن ورزشی نیز در سطح شهرستان مشکل گرمایشی دارند که مقرر شده است طی ۲ تا ۳ ماه آینده هزینه تامین و مشکل این سالن‌ها نیز برطرف شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه