اخبار داغ

رئیس فدراسیون جودو در بهار:

هر ورزشکاری که به کشور پشت کند قطعا عاقبت به خیر نخواهد شد/جایگاه ویژه شهرستان بهار در ورزش کشور

هر ورزشکاری که به کشور پشت کند قطعا عاقبت به خیر نخواهد شد/جایگاه ویژه شهرستان بهار در ورزش کشور
رییس فدراسیون جودو گفت: با توجه به درخواست فرماندار محترم شهرستان بهار احداث کمپ تیم ملی های جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ ارش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در جشنواره جودو شهرستان بهار گفت: با توجه به درخواست فرماندار محترم شهرستان بهار و وجود ظرفیت موجود احداث کمپ تیم های ملی جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می شود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

رییس فدراسیون جودو افزود : شرایط ورزش جودو در این استان مطلوب است و در رده سنی پایه اقدام‌های موثری را شاهد هستیم.

, .,

وی از استان همدان و شهرستان بهار به عنوان یکی از فعال‌ترین هیات‌ها در کشور نام برد و افزود: حضور قهرمانان و اساتید بزرگ و مطرح نظیر فتح الله فریدی وثوق و برادران کریمی ناصر در بهار نشان از جایگاه والای این شهرستان در کشور دارد و انتظار تداوم این مسیر موفق هستیم.

, .,

وی افزود: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای که استان همدان و شهرستان بهار دارد مسابقات کشوری را به همدان خواهیم آورد و به زودی مسابقات نوجوانان و نونهالان بانوان کشور به میزبانی استان همدان و در صورت امکان در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

, .,

وی در ادامه در خصوص اتفاقات اخیر کشور گفت: خواندن سرود هر کشوری برای مردمش شور و حال خاص خودش را دارد، حالا اگر کسی سرود کشورش را زمزمه نکند یا به هر نحوی به آن بی‌اعتنایی و بی‌احترامی کند به خود بی احترامی کرده است.

, .,

میر اسماعیلی تصریح کرد: برخی زیر فشار عده‌ای معدود سرود نخواندن‌شان را نوعی اعتراض و همراهی با مردم عنوان می‌کنند در صورت که مردم از این اتفاقات ناراحت هستند و مردم زمانی خوشحال می شوند که با تلاش یک ورزشکار پرچم ایران به اهتزار در میاید.

, .,

وی با اشاره به اینکه کشور برای امثال آرش میراسماعیلی هزینه کلانی کرده است، تصریح کرد: کشور برای این که من و امثال من قهرمان شویم هزینه زیادی متحمل شده است و امروز اوج بی معرفتی است که نخواهیم قدردان این نظام و کشور باشیم و امروز هر ورزشکاری که به کشور پشت کند قطعا عاقبت به خیر نخواهند شد.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه