فرماندار مراوه تپه خبر داد؛

آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در مراوه تپه+ تصاویر

آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در مراوه تپه+ تصاویر
امانگلدی ضمیر از آغاز عملیات سمپاشی علیه آفت ملخ مراکشی در اراضی شهرستان مراوه تپه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، فرماندار مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: آفت ملخ مراکشی هر ساله مراتع شهرستان‌های مراوه‌تپه، گنبدکاووس، آق‌قلا و آزادشهر را مورد هجوم قرار می‌دهد و همه‌ ساله در فصل خوشه‌دهی گندم، این آفت دسته‌جمعی سر از تخم بیرون می‌آورد و به مراتع و زراعت کشاورزان آسیب می‌زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

امانگلدی ضمیر تصریح کرد: در راستای مبارزه با این آفت، عملیات سمپاشی در مراتع چناران و ساری قمیش این شهرستان با همکاری بخشداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، دهیاران و دامداران آغاز شده است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه