خبرنگار سابق هرمز دعوت حق را لبیک گفت

خبرنگار سابق هرمز دعوت حق را لبیک گفت
خبرنگار سابق سایت خبری هرمز روزگذشته پس از یک دوره بیماری،دعوت حق را لبیک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، سعید دانشور از عکاسان باسابقه و فعال خبری استان هرمزگان بود که هم اکنون در خبرگزاری میزان استان هرمزگان مشغول فعالیت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سایت خبر هرمز ضمن تسلیت به خانواده معظم دانشور، غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبر برای بازماندگان آن مرحوم از پروردگار متعال مسئلت می‌نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه