کواکبیان:

دستمزد ‏2.5میلیون تومانی کارگران با تورم ٤١/٢درصدی منطقی نیست

دستمزد  ‏2.5میلیون تومانی کارگران با تورم ٤١/٢درصدی منطقی نیست
عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نسبت به تعیین دستمزد کارگران کمتر از ۲.۸میلیون تومان واکنش نشان داد و خواستار تجدیدنظر در تعیین حداقل دستمزد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کواکبیان، عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در واکنش به تعیین دستمزد کارگران کمتر از 2.8 میلیون تومان در حساب شخصی خود نوشت: ‏2.5میلیون تومان حداقل‌بگیران نه با قاعده «هر شاغلی کمتر از 2.8 میلیون نداشته باشد» و نه با تورم ٤١/٢درصدی  منطبق نیست؛ لذا به‌عنوان عضو فراکسیون کارگری مجلس از وزیر کار می‌خواهم در حداقل دستمزد کارگران در سال 99 جهت تأمین امنیت شغلی این طبقه شریف تجدیدنظر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اخبار کارگران ,

انتهای پیام

 
 
,

اخبار کارگران ,

, اخبار کارگران , ,

انتهای پیام

,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه