رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد

تمدید تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد تا پایان فروردین

تمدید تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد تا پایان فروردین
شفیعی گفت: در مورد فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد از طرف ستاد مقابله با کرونا و شهردار تصمیم‌گیری می‌شود و فعلا این ناوگان تا 30 فروردین تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا شفیعی در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به تمدید تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی با وجود فعال شدن اصناف و مشاغل در یزد گفت: اعلام تمدید تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی هفته پیش انجام گرفت که افرادی که از آن استفاده می‌کنند برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد از طرف ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و شهردار یزد تصمیم‌گیری می‌شود و در حال حاضر اعلام شده که این ناوگان تا 30 فروردین ماه تعطیل باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد افزود: شروع فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد پس از30 فروردین ماه نیز براساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود و چنانچه این ستاد و شهردار یزد به ما اعلام کند فعالیت ناوگان از سر گرفته می‌شود.

شفیعی از جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده با اتوبوس‌های بهسازی شده جدید و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش خبر داد و گفت: با اقداماتی که در حال انجام است تابستان امسال تمام اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی یزد کولر دار و مجهز به سیستم سرمایشی خواهند بود.

انتهای پیام/

 

,

وی ادامه داد: در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد از طرف ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و شهردار یزد تصمیم‌گیری می‌شود و در حال حاضر اعلام شده که این ناوگان تا 30 فروردین ماه تعطیل باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد افزود: شروع فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد پس از30 فروردین ماه نیز براساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود و چنانچه این ستاد و شهردار یزد به ما اعلام کند فعالیت ناوگان از سر گرفته می‌شود.

شفیعی از جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده با اتوبوس‌های بهسازی شده جدید و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش خبر داد و گفت: با اقداماتی که در حال انجام است تابستان امسال تمام اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی یزد کولر دار و مجهز به سیستم سرمایشی خواهند بود.

انتهای پیام/

,

وی ادامه داد: در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد از طرف ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و شهردار یزد تصمیم‌گیری می‌شود و در حال حاضر اعلام شده که این ناوگان تا 30 فروردین ماه تعطیل باشد.

,

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد افزود: شروع فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد پس از30 فروردین ماه نیز براساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود و چنانچه این ستاد و شهردار یزد به ما اعلام کند فعالیت ناوگان از سر گرفته می‌شود.

,

شفیعی از جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده با اتوبوس‌های بهسازی شده جدید و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش خبر داد و گفت: با اقداماتی که در حال انجام است تابستان امسال تمام اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی یزد کولر دار و مجهز به سیستم سرمایشی خواهند بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,
, ,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه