دو بازیکن جدید به تراکتور پیوستند
هافبک گلزن فصل گذشته ماشینسازی و مهاجم تیم آرمان گهر سیرجان با عقد قراردادی رسمی به تیم تراکتور پیوستند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، محمد خرمالحسینی و امین اسدی پس از طی مراحل قانونی اخذ رضایتنامه با عقد قراردادی رسمی به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوستند. این دو بازیکن پس از مذاکره و توافق با محمد علیپور، با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محمد خرم الحسینی در سالهای گذشته در تیم ماشینسازی حضور داشت و گلهای حساسی را نیز برای این تیم به ثمر رساند. این هافبک جوان با عقد قراردادی به عضویت تیم تراکتور درآمد. امین اسدی نیز فصل گذشته در تیم آرمان گهر سیرجان حضور داشت که طی قراردادی با تیم تراکتور به جمع سرخپوشان پیوست.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه